جستجوگر گوگل در موبایل حالا اطلاعات بیشتری را به نمایش می‌گذارد

امتیاز دهید post

شاید جستجوگر گوگل در موبایل از دیدگاه بسیاری یک سیستم بی‌نقص باشد، اما این لزوما به معنای آن نیست که فضا برای ارتقاء وجود ندارد. آخرین به‌روزرسانی که برای جستجوگر گوگل منتشر شده دقیقا در همین راستا بوده: این که نتایج جستجوی بهتری را در اختیار شما قرار بدهد.

جستجوگر گوگل

از امروز کاربران گوگل سرچ به لطف یک الگوریتم جستجوی جدید، نتایج مورد نیازشان را سریع‌تر و آسان‌تر از گذشته دریافت خواهند کرد. حالا وقتی چیزی را در گوگل جستجو می‌کنید در کنار نتایج جستجوی اصلی، پنلی در صفحه ظاهر می‌شود که موضوعات فرعی مرتبط با جستجوی شما را پوشش می‌دهد.

همچنین از این به بعد با جستجوی هر چیز در گوگل پنجره‌ای ظاهر می‌شود تا بتوانید به طور خلاصه‌وار در مورد ابعاد، هدف و اهمیت سوژه جستجویتان اطلاعات کسب کنید. با کلیک روی لینک‌هایی که در این پنجره ظاهر شده هم می‌توانید به اطلاعات بیشتری در مورد سوژه برسید.

به گفته گوگل، پنل‌های جدیدی که در موردشان صحبت می‌کنیم از امروز در گوگل سرچ موبایل ظاهر می‌شوند و می‌توانید از مزایای آن‌ها استفاده کنید. این پنل‌ها به طور خودکار و بسته به درک گوگل از موضوعاتی که جستجو می‌کنید، ظاهر می‌شوند و می‌توانند شما را به درک عمیق‌تری از سوژه‌های مورد جستجویتان برسانند.

ارائه پنل‌های جستجوی جدید از امروز آغاز شده، اما تا کلیه کاربران از سراسر دنیا آن را دریافت کنند ممکن است چند روزی به طول بینجامد.

The post جستجوگر گوگل در موبایل حالا اطلاعات بیشتری را به نمایش می‌گذارد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط