دموی فیفا 19 را رایگان دانلود کنید

امتیاز دهید post

سرانجام ساعاتى پيش دموى رايگان فيفا 19 براى پلى استيشن 4، ايكس باكس وان و پى سى منتشر شد. اين دمو شامل تيم هاى یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن مونیخ، دورتموند و اتلتیکو مادرید می‌شود.

جدا از اين كه مى توانيد مسابقه هاى كوتاه را به صورت دو نفره و فردى در اين دمو انجام دهيد، دمو كوتاهى از حالت داستانى بازى هم در دسترس است. جالب است بدانيد كه به خاطر انبوه حجم درخواست كاربران شبكه پلى استيشن براى دانلود دمو مورد نظر، اين سرويس براى مدتى از دسترس خارج شد.

قرار است تا فيفا 19 شاهد بخش هاى جديدى كه اكثرا هم فانتزى هم هستند باشد كه در آن بتوانيد قوانين مورد نظرتان را روى مسابقه فوتبال اعمال كنيد. براى مثال در یکی از این بخش‌ها، هر کدام از تیم‌ها با به ثمر رساندن یک گل، یکی از بازیکنان خود را از دست می‌دهند.

بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

همچنين مدتی پیش لیست بهترین بازیکنان فیفا 19 لو رفته بود که مانند پارسال کریستیانو رونالدو با امتیاز ۹۴ هنوز بهترین بازیکن فیفا محسوب می‌شود. علاوه بر او، ليونل مسى نيز با همين امتياز در صدر بهترين هاى اين بازى قرار دارد. نيمار با امتياز ٩٢ در رتبه بعدى جاى دارد و داويد دخيا بهترين دروازه بان نسخه جديد فيفا است.

لوییز سوراز با امتیاز ۹۰، محمد صلاح با امتیاز ۸۸ و روملو لوکاکو با امتیاز ۸۷ تعدادی از بهترین مهاجمین فیفا هستند.

جدا از اين كه مى توانيد دموى رايگان فيفا 19 را هم اكنون دريافت كنيد، نسخه نهایی بازی هم در ۶ مهر برای پلتفرم‌های ذکر شده به علاوه نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

The post دموی فیفا 19 را رایگان دانلود کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط