بورینگ کمپانی پارکینگ متصل به هایپرلوپ می سازد

امتیاز دهید post

کمپانی حفاری ایلان ماسک یا «بورینگ کمپانی» همچنان در شهرهای مختلف آمریکا به دریافت مجوز فعالیت پرداخته و حوزه کاری خود را گسترش می دهد. این شرکت که اخیراً اجازه احداث خط حمل و نقل سریع بین بخش جنوبی شیکاگو و فرودگاه این شهر را کسب کرده بود، اکنون از شهرداری هاوتورن در کالیفرنیا مجوز ساخت پارکینگ های متصل به هایپرلوپ را دریافت کرده است.

نمونه اولیه پارکینگ مورد بحث در یک ملک خصوصی نزدیک به مقر اسپیس اکس ساخته خواهد شد که البته طبق قرارداد شرکت و شهرداری، امکان استفاده عمومی از آن فعلاً وجود نخواهد داشت و هیچ خودرویی از این پارکینگ وارد ترافیک شهری نخواهد شد.

به همین خاطر برای پیشبرد پروژه، خودروهایی که وارد پارکینگ می شوند از طریق یک آسانسور به تونل زیرزمینی منتقل شده و از آنجا مسیر یک مایلی تا مقر اسپیس اکس را می پیمایند. بورینگ کمپانی طرحی از ایده پارکینگ های متصل به هایپرلوپ ترسیم کرده که مشاهده می کنید:

لازم به اشاره است که بورینگ کمپانی به منظور رعایت حقوق شهروندی، حدود 100 نفر از اهالی منطقه را رسماً در جریان پروژه قرار داده و البته آلودگی صوتی ناشی از آن را حداقل ممکن عنوان کرده است؛ هرچند حفر یک تونل زیرزمینی چندان بی سر و صدا نخواهد بود.

آجرهای بورینگ کمپانی به قیمت 10 سنت فروخته خواهند شد

گفتنی است ایلان ماسک از بازگشایی نخستین فروشگاه آجر بورینگ کمپانی هم خبر داده و گفته که این فروشگاه به شکل یک برجک قرون وسطایی ساخته خواهد شد. در ضمن آجرهای بورینگ کمپانی (که از گل و خاک حفاری های شرکت ساخته می شوند) به قیمت 10 سنت فروخته خواهند شد که در صورت استفاده برای ساخت خانه های ارزان (مربوط به اقشار کم درآمد) مجانی خواهند بود.

اسپیس اکس چگونه فضانوردان ناسا را برای استفاده از فضاپیمای خود آماده می کند؟

The post بورینگ کمپانی پارکینگ متصل به هایپرلوپ می سازد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط