رونمایی لنوو از لپ تاپ یوگا C630 با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰

امتیاز دهید post

لنوو که حضور پررنگی را در IFA 2018 برلین تجربه می کند، از دومین لپ تاپ مجهز به پردازه ARM در هفته جاری رونمایی کرد.

این دستگاه که یوگا C630 WOS (WOS مخفف ویندوز مبتنی بر اسنپدراگون) نام دارد، نخستین لپ تاپ ویندوزی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ است که به صورت ویژه برای پی سی های همیشه متصل طراحی شده است.

نخستین دستگاه مبتنی بر ARM لنوو در واقع تبلتی هیبریدی بود اما یوگا C630 با بدنه آلومینیومی صیقل خورده کاملا در خانواده لپ تاپ ها جای گرفته و در عین حال به لطف لولای انعطاف پذیر به تبلت هم تبدیل می شود.

یوگا C630 به نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD مجهز شده که علاوه بر فرمان های لمسی با قلم دیجیتال هم سر سازگاری دارد. این دستگاه در دو پیکربندی مختلف و با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.یوگا C630

پورت های در نظر گرفته شده هم مثل مدل C930 به دو درگاه USB-C، اسلات سیم کارت و جک هدفون محدود خواهد شد.

لنوو مدعی شده که یوگا C630 نسبت به مدل قبلی Miix 630 نه تنها ۳۰ درصد کارایی بهتری دارد بلکه به لطف پردازنده ARM و باتری ۶۱ وات ساعتی ۲۵ درصد هم در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد. از آنجایی که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ مجهز شده، قابلیت اتصال LTE برای اتصال به شبکه های موبایلی را نیز خواهد داشت. یوگا C630 ابعاد دستگاه برابر با ۳۰۶ در ۲۱۶.۹ در ۱۲.۵ میلی متر بوده و وزن آن برابر با ۱.۲ کیلوگرم است. لپ تاپ جدید لنوو از آبان ماه و با قیمت ۸۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

The post رونمایی لنوو از لپ تاپ یوگا C630 با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط