احتمال استفاده از نمایشگرهای OLED ال جی در آیفون های ۲۰۱۸

امتیاز دهید post

وارد شدن ال جی به بازی نمایشگرها، اتکای اپل به سامسونگ را کاهش می دهد.

بر اساس گزارش رسانه های کره ای اپل کمپانی ال جی را به عنوان دومین تامین کننده پنل های OLED خود برگزیده است.

شایعات مربوط به استفاده اپل از نمایشگرهای OLED ال جی برای کاهش اتکا به سامسونگ از خرداد ماه سال جاری شروع شد و حالا برخی رسانه های کره ای به نقل از منابع ناشناس مدعی قبولی نمایشگرهای این شرکت در تست کیفیت کوپرتینویی ها شده اند.

از زمان معرفی آیفون ۱۰ در سال گذشته انحصار تامین پنل های OLED این گوشی در دست سامسونگ بوده است. این شرکت که متعهد به تامین ۱۰۰ میلیون پنل شده به لطف نبود رقیبی قدر در قیمت گذاری از دست بالا برخوردار است اما در صورت سپرده شدن برخی از این سفارشات به ال جی، آزادی عمل را تا حدودی از دست می دهد.

در صورت اجرایی شدن این قرارداد شاهد استفاده از نمایشگرهای OLED ال جی در آیفون های XS و XS Max خواهیم بوده چرا که اپل برای پایین نگه داشتن قیمت در آیفون XR از پنل LCD استفاده کرده است.

ال جی موبایل پیش از این از پنل های OLED بخش دیسپلی این کمپانی در گوشی وی ۳۰ بهره برده که از نظر برخی کارشناسان چندان امیدوار کننده نبود. علاوه بر این تجهیز موبایل های گوگل پیکسل ۲ اکس ال به این نمایشگرها نیز بازخوردهای چندان مناسبی را به همراه نداشته که دلیل آن به برخی مشکلات نمایشی بازمی گردد.

با این حال اپل در صورت عدم اطمینان از کیفیت این محصولات به استفاده از آنها تن نمی داد و ظاهرا کیفیت پنل های مذکور حالا به سطحی قابل قبول رسیده است. منبع ناشناس مذکور مدعی شده که ال جی سرعت تولید نمایشگرهای OLED را افزایش داده و از اینرو بعید نیست در آینده نزدیک شاهد همکاری آنها با اپل باشیم.

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به دو موبایل آیفون XS و XS Max اپل

The post احتمال استفاده از نمایشگرهای OLED ال جی در آیفون های ۲۰۱۸ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط