نخستین پوستر رسمی موبایل گوگل پیکسل 3 [به روز رسانی]

امتیاز دهید post

بعد از افشای اخبار فراوان از موبایل معرفی نشده گوگل پیکسل 3 اکس ال طی اوایل ماه جاری میلادی، تلاش های کمپانی ساکن مانتین ویو برای انتشار قطره ای اخبار مربوط به این دیوایس اندکی بیهوده به نظر می رسد؛ زیرا از همین حالا هرآنچه لازم است بدانیم را می دانیم.

احتمالاً به همین خاطر هم باشد که گوگل رویکردی محافظه کارانه در قبال پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال در پیش گرفته و سعی می کند مشتریان بیش از اندازه هایپ نشوند. به تازگی گوگل تصویر تیزری از این خانواده منتشر کرده و باید گفت که تیزر این کمپانی، یکی از ساده ترین تیزرهایی است که طی چند وقت اخیر مشاهده کرده ایم.

در صورتی که به یکی از صفحات گوگل استور که لینک آن در پایین قرار گرفته مراجعه کنید، تصویری شامل یک عدد «3» بزرگ به همراه جمله «Get the Scoop – اخبار دست اول را دریافت کن» به نمایش در می آید و با کلیک روی دکمه Sign Up، می توانید در خبرنامه دستگاه عضو شده و از آخرین اطلاعات رسمی درباره آن باخبر شوید.

به محض ثبت نام می توانید منتظر دریافت اخباری مربوط به رویداد نهم اکتبر باشید؛ تاریخی که به صورت رسمی از گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی خواهد شد. ساده تر از این نمی شود، مگر نه؟

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷]

به روز رسانی:

به تازگی مشخص شده لوگوی G قرار گرفته در وب سایت رسمی پیکسل ۳ قابلیت جالبی دارد. کاربر می‌تواند با کلیک بر روی آن لوگو، صفحه پس زمینه را به سه رنگ سفید، مشکی و سبز روشن (mint) درآورد. این مسئله موجب شده که برخی گمان ببرند، پرچمدار بعدی گوگل در سه رنگ یاد شده عرضه می‌گردد.

The post نخستین پوستر رسمی موبایل گوگل پیکسل 3 [به روز رسانی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط