گوگل رنگ‌های پیکسل ۳ را لو داد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چند روزی بود که خبر جدیدی از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال منتشر نمی‌شد و در حال نگران شدن بودیم که این بار خود گوگل زحمت کشید و رنگ‌هایی که گوشی‌های پیکسل در آن عرضه می‌شوند را لو داده است. با وجود اطلاعات بسیار زیادی که از این گوشی لو رفته، درواقع باید بگوییم تمام چیز‌های مربوط به این دو گوشی را می‌دانستیم به جز ترکیب رنگ‌ها که حالا آن‌ها نیز مشخص شده‌اند.

گوگل به نظر می‌رسد برای پیکسل ۳، سه رنگ را در نظر گرفته است. دو رنگ مشکی و سفید را که پیش‌تر دیده بودیم و رنگ سوم نیز فیروزه‌ای است که گوگل می‌تواند هم آن را Mint بنامد و هم Turquoise. این رنگ‌ها از طریق وب‌سایتی که گوگل برای تبلیغ این گوشی‌ها ساخته لو رفته‌اند و می‌توانید با رفتن به این لینک، صفحه مورد نظر را ببینید.

این تصاویر گوشی را به طور کل نشان نمی‌دهند و تنها شمایی کلی دارند و قطعا نمایش پشتی گوشی را نشان می‌دهند. همچنین دو رنگ بودن پشت دستگاه که بخش زیادی از آن مات خواهد بود و بخش بالایی شفاف نیز در این تصاویر مشخص هستند. در کل به لطف تمام خبرهایی که از پیکسل ۳ لو رفته، می‌دانیم که قسمت پشتی این گوشی کاملا شیشه‌ای خواهد بود اما به طور کلی ظاهری شبیه به Pixel 2 خواهد داشت. دلیل شیشه‌ای شدن این بخش نیز احتمال زیاد برای شارژ بی‌سیم است. دور دستگاه را نیز فریم آلومینیومی در بر خواهد گرفت.

در رنگ سفیدی که در این سایت مشاهده می‌شود نیز لبه گوشی به رنگ فیروزه‌ای دیده می‌شود که احتمالا مربوط به دکمه پاور دستگاه می‌شود. پیش‌تر در عکس‌ها نیز دیده بودیم که نسخه سفید رنگ پیکسل، دکمه فیروزه‌ای دارد و این اولین بار نیست که گوگل دکمه پاور را با رنگی متفاوت در گوشی‌های خود قرار می‌دهد. این دو گوشی در تاریخ ۱۷ مهر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

منبع: GSMArena

The post گوگل رنگ‌های پیکسل ۳ را لو داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط