ساعت‌های هوشمند جدید پلار ورزشکاران را به چالش می‌کشند

امتیاز دهید post

شرکت پلار تجربه‌ زیادی در تولید ساعت های هوشمند مخصوص ورزشکاران دارد و در محصولات خود ویژگی‌های تندرستی بسیاری را درنظر می‌گیرد تا رضایت طرفداران برند خود را فراهم کند. به تازگی این شرکت از دو گجت جدید رونمایی کرده که برخی قابلیت‌هایش حتی ورزشکاران را به چالش می‌کشد.

این دو ساعت Vintage V و Vintage M نام دارند و در هر دوی آنها یک سیستم تمرینی خاصی به نام Training Load Pro تعبیه شده که قادر است با بررسی میزان ضربان قلب و فشار خون تخمین بزند تمرینات شما تا چه حد مفید بوده است.

بدین ترتیب وزرشکاران ایده‌‌ای کلی از فعالیت تمرینی خود خواهند داشت و متوجه می‌شوند که چه مقدار باید ورزششان را تغییر دهند. علاوه بر این سیستم Vantage V از قابلیت دیگری به نام سیستم Recovery Pro بهره می‌برد تا فعالیت روزانه ورزشکار را ردیابی کرده و زمان مناسب استراحت را برایش مشخص کند.

این دو ساعت با بهره گیری از سنسور‌های نوری چند لایه قادرند که با دقت بیشتری میزان ضربان قلب را بسنجند. همچنین قطب نما و فشار سنج دقیق تری در آنها بکار رفته است.

Vintage V از مکانیزم خاصی بهره می‌برد که می‌تواند دیتای کاملی از تعداد و قدرت قدم‌های یک کاربر روی ساعت هوشمند به نمایش بگذارد.

پیش فروش سری ساعت‌های هوشمند جدید شرکت پلار هم اکنون آغاز شده و کاربران قادرند با پرداخت ۲۸۰ دلار مدل ارزانتر یعنی Vantage M را خریداری کنند یا اینکه کمی ولخرجی کرده و ساعت Vantage V را به مبلغ ۵۰۰ دلار را سفارش دهند.

البته سازندگان این ساعت‌ها معتقدند که ورزشکارانی که قصد دارند خود را به چالش بکشند و دیتای کاملی از فعالیت‌هایشان داشته باشند، بهتر سراغ مدل گرانتر یعنی Vantage V بروند.

تماشا کنید: اپل واچ نسل چهارم معرفی شد

The post ساعت‌های هوشمند جدید پلار ورزشکاران را به چالش می‌کشند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط