کاربران Hangouts Meet می‌توانند میتینگ‌ها را برای ۱۰۰,۰۰۰ نفر لایو استریم کنند

امتیاز دهید post

گوگل اخیرا اعلام کرده که کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite حالا می‌توانند از طریق پلتفرم Hangouts Meet برای ۱۰۰,۰۰۰ هزار نفر لایو استریم کنند. اگر با Hangouts Meet آشنا نیستید، باید بدانید که سرویس مذکور سال گذشته و وقتی که گوگل پلتفرم Hangouts را به دو بخش مستقل تقسیم کرد به کاربران معرفی شد.

Hangouts Meet پلتفرمی برای برگزاری قرار ملاقات‌های کاری است که امکان چت ویدیویی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. Hangouts Chat نیز دومین سرویس حاصل تقسیم Hangouts اصلیست که برای رقابت با پلتفرم Slack منتشر شد و اوایل امسال بالاخره از فاز بتا درآمد.

گوگل از زمان عرضه Hangouts Meet تغییرات زیادی را در آن به وجود آورده، که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از ویدیو کنفرانس‌های سی تا پنجاه نفره بوده. همچنین پشتیبانی از تبلت، ارائه یک کیت سخت‌افزاری برای ویدیو کنفرانس‌های حرفه‌ای و پشتیبانی از اسکایپ و سایر پلتفرم‌های شخص ثالث ویدیو کنفرانس هم از دیگر خصوصیات مهم معرفی شده برای Hangouts Meet بوده‌اند.

جالب است بدانید که افراد با تلفن خارجی هم می‌توانند در کنفرانس‌های Hangouts Meet شرکت کنند. این ویژگی از دو جهت حائز اهمیت است، یکی اینکه لزومی ندارد همه افراد یک سازمان در یک کنفرانس اینترنتی شرکت کنند. از سوی دیگر این قابلیت می‌تواند توسط مدیر عامل برای ارسال یک پیام شخصی استفاده شود.

امکان لایو استریم کردن قرار‌های ملاقات پس از انتشار، به طور پیش فرض برای کاربران فعال خواهد شد. اما ادمین‌ها هر زمان که بخواهند قادرند آن را از طریق پنل تنظیمات Hangouts Meet غیر فعال کنند.

در انتها باید بدانید که خصوصیت لایو استریمینگ فقط برای کاربران حق اشتراک‌پرداز G Suite Enterprise و G Suite Enterprise for Education در دسترس خواهد بود.

The post کاربران Hangouts Meet می‌توانند میتینگ‌ها را برای ۱۰۰,۰۰۰ نفر لایو استریم کنند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط