گزارش ها خبر از تولید مک بوک ارزان قیمت اپل در آینده می دهند [به روزرسانی]

امتیاز دهید post

بنا بر گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار دیجیتایمز مک بوک ارزان قیمت اپل در راه است.

در ماه های اخیر گمانه زنی های متعددی اشاره به مک بوک ارزان قیمت 13 اینچی داشتند. در ابتدا تصور می شد این محصول در ماه ژوئن سال جاری (خرداد تا تیر) از راه برسد که البته این اتفاق نیفتاد.

پس از آن گزارش شد این لپتاپ قیمتی ارزان تر از مک بوک ایر فعلی با حداقل قیمت 999 دلار خواهد داشت. علاوه بر این گفته شده که به نمایشگر رتینا مجهز می شود. در این صورت احتمالا در مقایسه با مک بوک 12 اینچی فعلی با قیمت پایه 1299 دلار انتخاب مناسبی خواهد بود.

مک بوک ارزان

گزارش جدید دیجیتایمز اشاره به شرکت Compal Electronics دارد؛ یک از تولید کنندگان لپتاپ ها که این محصولات را برای برندهای متعددی تولید می کند. در این گزارش گفته شده:

«با وجود اینکه میزان سفارشات شرکت دل کاهش یافته ولی کُمپال در سه ماهه سوم [سال 2018] شاهد افزایش قابل توجه میزان سفارشات از سوی اچ پی خواهد بود»

«اما انتظار می رود به لطف سفارشات مک بوک ارزان قیمت اپل، میزان عرضه [شرکت] کوانتا تا بیش از 10 میلیون واحد در سه ماهه پایانی سال جاری افزایش یابد»

با این حال جزئیات بیشتری در این باره اعلام نشده است. مک بوک ایر فعلی اپل مدت ها است مورد بی مهری کوپرتینو نشین ها قرار گرفته و از سال 2015 تا کنون به روز رسانی عمده ای را شاهد نبوده البته قیمتش آن را به یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین مک بوک های جدید بدل کرده است.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷]

به روزرسانی

برخی منابع مدعی شده اند که اپل مک بوک مذکور را به جای ۹۹۹ دلار با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

The post گزارش ها خبر از تولید مک بوک ارزان قیمت اپل در آینده می دهند [به روزرسانی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط