فروش شیائومی ردمی نوت ۶ پرو پیش از رونمایی رسمی آغاز شد

امتیاز دهید post

این روزها خبرهای زیادی در رابطه با گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در فضای مجازی منتشر می شود و در حالی که شرکت سازنده هنوز آن را معرفی نکرده یک خرده فروشی آنلاین فروش آن را روی وبسایت AliExpress آغاز کرده است.

وبسایت مذکور علاوه بر فهرست امکانات و تصاویر، قیمت موبایل تازه شیائومی را هم منتشر کرده و نکته مهم دیگر در این باره آنکه این جزئیات به نسخه بین المللی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو مربوط می شوند که گفته می شود بالغ بر ۷۰ زبان دنیا را پیشتیانی می کند و همراه با خدمات و آپدیت های OTA در اختیار کاربران قرار می گیرد.

طبق اطلاعات درج شده در وبسایت این خرده فروشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو توان پردازشی خود را از اسنپدراگون ۶۳۶ می گیرد، هرچند که طبق برخی گزارشات چیپست در نظر گرفته شده برای آن اسنپدراگون ۶۶۰ است. این نسخه خاص اما سه گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و میتوان با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن را ارتقاء داد.

نمایشگر گوشی جدید شیائومی ۶.۲۶ اینچی است و آنطور که در تصاویر دیده می شود یک بریدگی هم دارد. رزلوشن این نمایشگر برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده (که اگر نسبت تصویر آن ۱۹:۹ باشد این رزلوشن باید برابر با ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد و به همین خاطر احتمال صحت داشتن فهرست اطلاعات در نظرمان اندکی ضعیف می شود).

پیشتر تصاویر مربوط به این موبایل همراه با چهار دوربین منتشر شده بود و حالا اطلاعات به دست آمده از وبسایت این خرده فروشی آنلاین آنها را تایید می کند؛ به این ترتیب ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در بخش پشتی بدنه ترکیب دوربین های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی را دارد و برای گرفتن سلفی هم به ترکیب حسگرهای ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. در اینجا لازم است اشاره کنیم که حسگرهای ثانویه در نظر گرفته شده برای این موبایل به منظور تشخیص عمق پس زمینه در آن گنجانده شده اند. سیستم عامل دستگاه اندروید اوریو است که به رابط کاربری MIUI 9 مجهز شده است. انرژی مورد نیاز قطعات این دستگاه نیز از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود و یک پورت میکرو یو اس بی هم روی بدنه اش کار گذاشته شده است.

شیائومی ردمی نوت ۶ پرو با قیمت ۲۰۰ دلار در این وبسایت خرده فروشی عرضه شده و کاربران می توانند از میان آپشن های رنگی مشکی، آبی، رز گلد و قرمز یکی را بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایند.

The post فروش شیائومی ردمی نوت ۶ پرو پیش از رونمایی رسمی آغاز شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط