شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Verge را معرفی کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

یکی از برند‌های زیرمجموعه شیائومی، Huami نام دارد که تلفظ نام آن به اندازه خود شیائومی سخت است! این شرکت درواقع وظیفه تولید ساعت‌های هوشمند را بر عهده دارد و پیش از این چند مدل ساعت با نام Amazfit معرفی کرده است. حالا نسخه جدیدی از این ساعت‌ها با نام Amazfit Verge معرفی شده که برخلاف نسل‌های قبلی، نمایشگری کاملا دایره‌ای شکل داشته و تکنولوژی ساخت آن نیز OLED است. اما نکته قابل توجه اینجاست که این ساعت با چنین نمایشگری، می‌تواند تا ۵ روز عمر باتری داشته باشد که فوق العاده است. سنسور پایش ضربان قلب، GPS با پشتیبانی از GLONASS و همینطور NFC نیز در این ساعت وجود خواهند داشت که البته NFC فقط به درد پرداخت‌های موبایلی در کشور چین می‌خورد.

نمایشگر ۱.۳ اینچی این ساعت رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل داشته و با پوشش شیشه‌ای گوریلاگلس ۳ از آن محافظت می‌شود. ضخامت بدنه ساعت هم ۱۲.۶ میلی‌متر بوده و وزن آن ۴۶ گرم است. استاندارد ضد آب بودن IP68 را هم به این لیست اضافه کنید اما خب با این استاندارد، نمی‌توان از این ساعت برای ثبت فعالیت‌های ورزش شنا استفاده کرد.

سیستم عامل این گجت اما اندروید یا Wear OS نیست. Huami یک سیستم عامل اختصاصی برای این ساعت توسعه داده و قید استفاده از اندروید را زده است. همچنین پردازنده Amazfit Verge دو هسته‌ای خواهد بود که در کنار آن ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. ۱.۹ گیگابایت از حافظه داخلی ساعت نیز در اختیار کاربر خواهد بود که می‌توان از آن برای ذخیره موزیک روی ساعت استفاده کرد.

یک میکروفون و یک بلندگو نیز در این ساعت وجود دارد و این یعنی می‌توانید تماس‌های تلفنی خود را از گوشی به ساعت منتقل کنید. همچنین یک دستیار صوتی اختصاصی به نام Xiao وجود خواهد داشت.

این ساعت همچنین با دیگر گجت‌های خانه هوشمند Mijia هماهنگ خواهد بود که اگر اسم آن را نشنیده‌اید، حق دارید. این سیستم بیشتر در شرق آسیا و کشور چین استفاده می‌شود. اما خبر خوب اینجاست که می‌توانید چراغ‌های هوشمند شیائومی یعنی Yi Light را با این ساعت کنترل کنید. در مجموع باید بگوییم اکثر گجت‌های خانه هوشمند شیائومی، با این ساعت قابل کنترل هستند.

Huami Amazfit Verge در سه رنگ از امروز عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۱۵ دلار تعیین شده که با توجه به مشخصات فنی، یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند خواهد بود. این ساعت همچنین هم با آیفون و هم با گوشی‌های اندروید سازگاری خواهد داشت. شما درباره محصولات Huami چه فکر می‌کنید؟ آیا دیگر نسخه‌های ساعت‌های Amazfit را داشته‌اید؟

منبع: GSMArena

The post شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Verge را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط