گیک بنچ از مشخصات سخت افزاری میت ۲۰ لایت خبر می دهد

امتیاز دهید post

میت ۲۰ لایت یکی از موبایل هایی است که تا کنون شایعات بسیاری درباره مشخصات و طراحی ظاهری آن منتشر شده و حالا نوبت به بنچمارک گیک بنچ این گوشی رسیده که اغلب داده های آن درست از آب درمی آید.

پیش از این از برخی منابع شنیده بودیم که هواوی برای میت ۲۰ لایت چیپست کایرین ۷۱۰ را در نظر گرفته و حالا این مساله در گیک بنچ هم تایید شده است. کایرین ۷۱۰ بر پایه معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده و میزبان چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 است.

بر اساس این لیست میت ۲۰ لایت از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد که در کنار چیپست مذکور در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۵۹۸ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۴۶۶۵ را برای این موبایل به ارمغان آورده اند. علاوه بر این نسخه ای ۴ گیگابایتی این گوشی هم در راه خواهد بود. میت ۲۰ لایت

از مشخصات احتمالی دیگر می توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و واسط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای اشاره کرد.

از نظر طراحی میت ۲۰ لایت سرنخ های از میت ۱۰ پورشه دیزاین را به ارث برده و در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی از راه می رسد. این موبایل در کنار بریدگی عریض فوقانی، حاشیه اندکی در پایین نمایشگر ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ دارد. در پنل عقب هم شاهد دوربینی دوگانه، سنسور اثر انگشت و لوگوی کمپانی سازنده هستیم.

در حال حاضر تاریخ معرفی نسخه جدید از این مدل میان رده مشخص نیست اما انتظار می رود که همانند سال گذشته در مهرماه و همراه با میت ۲۰ و میت ۲۰پرو شاهد رونمایی از نسخه لایت این سری هم باشیم.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو

The post گیک بنچ از مشخصات سخت افزاری میت ۲۰ لایت خبر می دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط