اولین تصاویر از گلکسی A7 2018 منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سامسونگ در پی ترکیب دو سری Galaxy J و Galaxy A با یکدیگر بوده تا به این ترتیب گوشی‌های میان‌رده این شرکت دیگر پیچیدگی گذشته را نداشته باشد. حالا به نظر می‌رسد Galaxy A7 2018 آخرین گوشی از A باشد و باید اعتراف کنیم هیجان‌انگیزترین گوشی این سری نیز خواهد بود.

عکسی که از این گوشی لو رفته، شامل یک عکس از خود دستگاه و چند عکس خبری از این گوشی می‌شود که طراحی جدید و متفاوت آن را به خوبی نشان می‌دهد. آنطور که در تصاویر مشخص است، سنسور اثر انگشت در فریم کناری گوشی (مشابه ریزر فون) قرار گرفته و در بخش پشتی نیز سه دوربین حضور خواهد داشت. این گوشی درواقع اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که سه دوربین در پشت آن قرار می‌گیرد. شاید سامسونگ با استفاده از سه دوربین در این گوشی در حال آزمایش کردن این ترکیب برای پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس۱۰ باشد.

همچون نسل‌های گذشته سری A نیز باز هم شاهد استفاده از شیشه در بخش پشتی و فریم آلومینیومی در کنار دستگاه هستیم که نشانگر کیفیت ساخت بالای این گوشی‌ها است.

از روی لنزهای این سه دوربین شاید بتوان گفت اولین دوربین برای زاویه عریض داشته و یا برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره قرار گرفته است. سنسور وسط احتمالا دوربین اصلی گوشی است و سنسور پایینی هم ممکن است کاربر زوم را داشته باشد. البته تمام این‌ها حدس بوده و هنوز اطلاعی از مشخصات این دوربین‌ها یا به طور کلی مشخصات سخت‌افزاری Galaxy A7 در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد سامسونگ دیگر قرار نیست ویژگی‌های جذاب و جدید خود را برای اولین بار با پرچمداران خود معرفی کند بلکه ترجیح می‌دهد چنین چیزهایی مثل دوربین سه گانه را ابتدا با گوشی‌های میان‌رده خود به نمایش بگذارد. اگر به یاد داشته باشید، چینش سنسور اثر انگشت گلکسی اس۹ را هم اولین بار در Galaxy A8 2018 دیدیم حدود دو ماه پیش از اس۹ معرفی شد. شما درباره این گوشی میانرده جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین تصاویر از گلکسی A7 2018 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط