اولین تصویر هدفون جدید هواوی در کنار میت ۲۰ پرو

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

اگر این تصاویر و اطلاعاتی که WinFuture منتشر کرده حقیقت داشته باشند، هواوی در حال ساخت یک هدفون کاملا بی‌سیم بوده که شباهت بسیار زیادی به هدفون‌های ایرپادز اپل دارد. شاید فکر کنید شرکت شناخته شده‌ای مثل هواوی نیازی ندارد که اینطور از اپل کپی کند اما گاهی اوقات چنین اتفاق‌هایی در دنیای تکنولوژی اجتناب ناپذیر است. اسم این هدفون‌ها نیز قرار است Freebuds 2 Pro باشد.

اگرچه همین الان هم هدفون‌های مشابه ایرپادز در بازار زیاد پیدا می‌شوند اما این هدفون یک ویژگی خاص دارد که می‌تواند آن را نسبت به بقیه متفاوت کند. وقتی گوشی‌های این هدفون درون کیس خود قرار گرفته‌اند، نه تنها می‌توان آن را با پد شارژ وایرلس، شارژ کرد بلکه می‌تواند با گذاشتن آن روی پرچمدار آینده هواوی یعنی میت ۲۰ پرو نیز شارژ کرد که فوق العاده است. همانطور که در تصویر ابتدای پست مشاهده کردید، Freebuds 2 Pro روی بخش پشتی Mate 20 Pro قراره گرفته و به صورت بی‌سیم و از طریق گوشی شارژ می‌شود.

البته ممکن است همین الان برخی این تصویر را ببینند و فورا بگویند گوشی‌های امروزی به سختی از پس عمر باتری یک روزه بر می‌آیند و این ایده که وسیله دیگری را با باتری گوشی شارژ کنیم چندان جالب نیست. اما خب همین که چنین امکانی برای هدفون و گوشی آینده هواوی وجود دارد، هیجان انگیز است! به علاوه اینکه هواوی سابقه خوبی در استفاده از باتری‌های حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی‌های خود دارد و ممکن است حتی امسال از باتری بزرگ‌تری هم استفاده کند.

اگر می‌خواهید بیشتر با ظاهر این هدفون که چندان غریبه به نظر نمی‌رسد آشنا شوید، عکس زیر را ببینید.

امیدوارم با ما هم نظر باشید که این هدفون خیلی شبیه به ایرپادز طراحی شده!

به گفته WinFuture، این هدفون‌ها با بلوتوث ۵ به گوشی کاربر وصل می‌شوند که این نسخه از بلوتوث به هدفون اجازه می‌دهد موسیقی تا بیت‌ریت ۵۶۰kbps را منتقل و پخش کند. این هدفون همچنین می‌تواند به عنوان هندزفری برای پاسخ به تماس‌ها استفاده شود و امکان دسترسی به گوگل اسیستنت نیز وجود خواهد داشت.

هرکدام از این گوشی‌های هدفون یا ایرباد‌ها، حدود ۴.۱ گرم وزن دارند و ابعاد آن نیز ۴۳ در ۱۸.۶ میلی‌متر خواهد بود. همچنین تخمین زده می‌شود که این هدفون با هربار شارژ تا ۱۵ ساعت شارژدهی داشته و با قیمت حدودی ۱۵۰ یورو یا ۱۷۵ دلار به بازار عرضه شود. برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به Freebuds 2 Pro، باید تا مراسم ۲۴ مهر ماه که در آن پرچمدار میت ۲۰ پرو نیز معرفی می‌شود، صبر کنیم. شما درباره این هدفون چه فکر می‌کنید؟

منبع: Android Authority

The post اولین تصویر هدفون جدید هواوی در کنار میت ۲۰ پرو appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط