انتشار نخستین رندرها از تبلت پیکسل بوک گوگل به همراه کیبورد جداشونده

امتیاز دهید post

برای مدت های طولانی گمانه زده شده که گوگل در رویداد معارفه موبایل های پیکسل 3 طی ماه آتی میلادی از چند پیکسل بوک جدید و مبتنی بر سیستم عامل کروم رونمایی خواهد کرد. گفته می شود یکی از این مدل ها، کروم بوکی قابل جداسازی از کیبورد است که هم اکنون با نام رمز «Nocturne» توسعه می یابد.

به تازگی رندرهایی در فضای مجازی منتشر شده که گمان می رود به همین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم تعلق داشته باشند. تعدادی از این رندرها، کیبوردهایی بلوتوث را نشان می دهند که به صورت خاص برای دیوایس کروم ساخته شده اند؛ پیکسل بوک 2 گوگل هم یکی از همین دیوایس ها خواهد بود. با توجه به این تصاویر حالا انتظار می رود که حداقل یکی از مدل های پیکسل بوک 2 در واقع یک تبلت باشد و مسیر متفاوتی را نسبت به قبل در پیش گیرد.

رندرهای امروز یک کیبورد جداپذیر را نشان می دهند که با اتصال به تبلت، شکل سنتی تر دیوایس های کروم بوک را تداعی می کند. اما تصویر یک کیبورد دیگر را نیز می توان مشاهده کرد که ظاهراً به عنوان محصولی جداگانه به فروش خواهد رسید و امکان اتصال به تبلت را ندارد. انتظار می رود که هر دو مدل از طریق بلوتوث با کروم بوک ها سازگاری داشته باشند.

از آن جایی که هم اکنون ایسر یک تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم روانه بازار کرده، مشخصاً گوگل هم می خواهد از فرصت پیش آمده برای ورود به این بازار استفاده کند. کروم طی چند وقت اخیر با به روزرسانی های تازه به سیستم عاملی بهتر برای اجرای اپلیکیشن های گوناگون تبدیل شده و بنابراین عرضه تبلتی مبتنی بر آن که البته توسط خود گوگل ساخته شده است می تواند خبری مهم باشد.

در هر حال فعلاً باید تا رویداد نهم اکتبر گوگل منتظر ماند و دید که اهالی مانتین ویو چه برای مشتریان خود تدارک دیده اند. اگر شایعات صحت داشته باشند، در جریان این مراسم علاوه بر موبایل های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال، شاهد معرفی یک پیکسل بوک سنتی و نیز یک تبلت با کیبورد جداشونده که این خبر به آن تعلق داشت خواهیم بود.

The post انتشار نخستین رندرها از تبلت پیکسل بوک گوگل به همراه کیبورد جداشونده appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط