وان پلاس 6T بر خلاف پیش بینی ها لنز دوربین سه گانه نخواهد داشت

امتیاز دهید post

پیش از این اخبار مختلفی درباره موبایل مورد انتظار وان پلاس 6T منتشر شده بود که بسیاری از آنها به استفاده از ماژول دوربین سه گانه در محصول جدید چینی ها اشاره داشتند.

اما اطلاعات و تصاویر جدید نشان می دهند که شرکت وان پلاس از همان ساختار لنز دوگانه که در مدل 6 مورد استفاده قرار داده بود، برای 6T هم استفاده کرده که نکته مثبت آن، عدم افزایش قیمت نهایی محصول خواهد بود.

در کنار تصویری که مشاهده می کنید، رندرهایی هم از قاب محافظ وان پلاس 6T با برند ZGAR منتشر شده که این رندرها نیز حضور دوربین دوگانه را در گوشی مورد بحث تأیید می کنند:

وان پلاس 6T

علاوه بر عدم حضور ماژول دوربین سه گانه، در تصاویر منتشر شده از وان پلاس 6T اثری از سنسور اثر انگشت نیز دیده نمی شود که این موضوع، شایعات موجود مبنی بر استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را بیش از پیش تقویت می کند.

وان پلاس در تیزر 6T از حضور آمیتاب باچان استفاده کرده است

اما مهمترین مسئله ای که حضور دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و همچنین اسم «وان پلاس 6T» را تأیید می کند، انتشار تیزر رسمی این محصول توسط آمازون در هندوستان است که با حضور بازیگر مشهور بالیوود «آمیتاب باچان» در یک کلیپ 15 ثانیه ای، وان پلاس 6T را به نمایش می گذارد:

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، آمیتاب باچان به «روش جالب تر» برای باز کردن قفل گوشی اشاره کرده و نام وان پلاس 6T را هم به زبان می آورد. در ضمن برای چند ثانیه خود محصول را در دستان باچان می بینیم که حضور ماژول دوربین دوگانه در آن واضح است.

گفتنی است کمپانی سازنده هنوز تاریخ رونمایی از وان پلاس 6T را به صورت رسمی اعلام نکرده اما با توجه به اطلاعات موجود، احتمالاً 25 مهر ماه شاهد مراسم معرفی این محصول خواهیم بود.

وان پلاس وارد تجارت تلویزیون های هوشمند می شود

The post وان پلاس 6T بر خلاف پیش بینی ها لنز دوربین سه گانه نخواهد داشت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط