احتمالا بیشترین فروش گوشی های اپل متعلق به iPhone XR خواهد بود

امتیاز دهید post

برای دومین سال پیاپی است که اپل قصد دارد در ترکیب جدید گوشی های هوشمند خود از سه مدل مختلف از تلفن های هوشمند بهره ببرد که در این بین تا چند روز دیگر امکان پیش خرید دو گوشی از ترکیب یاد شده وجود خواهد داشت.

اما زمان عرضه‌ گوشی iPhone XR -که در این ترکیب به صرفه ترین گوشی- محسوب می شود هنوز به طور دقیق مشخص نیست. تلفن همراهی که با این که از نظر فنی از هم تیمی های دیگر خود ضعیف تر است، اما به خاطر به صرفه بودن یکی از تلفن های هوشمندیست که بسیاری بی صبرانه منتظرش هستند.

اما به نظر می رسد طبق پیش بینی ها، بیش از نصف محموله های پیش روی اپل را تلفن هوشمندی تشکیل دهد که به صرفه تر است، در رنگ های مختلف عرضه می شود، از LCD بهره مند است و از دوربین یگانه استفاده می کند.

شاید خود اپل هم پتانسیل موجود در این تلفن هوشمند را دست کم گرفته بود، اما طبق گزارشات به نظر می رسد که سفارشات مربوط به اجزای داخلی آیفون XR برای ماه های آینده به طور چشمگیری افزایش یافته. حالا این شرکت آمریکایی انتظار دارد بیش از ۵۰ درصد فروش آیفون های جدیدشان تا اوایل سال ۲۰۱۹ را، گوشی ارزان قیمت تر و به صرفه ترشان یعنی آیفون XR تشکیل دهد.

به نظر می رسد آیفون XR هایی که برای فروش به کاربران عرضه خواهد شد ۲۰ میلیون عدد خواهد بود. رقمی عجیب و غریب خصوصا وقتی که احتمالا این تعداد برای تلفن های هوشمند iPhone XS Max حدود ۴ تا ۵ میلیون باشد. این رقم نشان دهنده‌‌ی این است که آیفون XS مکس تنها ۲۰ درصد آیفون های نسل جدید را شامل خواهد شد. البته به نظر می رسد این موضوع موقتی باشد.

اما آیفون XS‌ که در این ترکیب سه تایی کوچک ترین آیفون به شمار می رود شاید کمی کمتر توجه بازار را به خود جلب کند. این موضوع به خاطر ویژگی های فیزیکی این گوشیست که احتمالا در بازار کنونی آسیب پذیر باشد.

به طور کلی شاید توجه بیش از حد بازار روی آیفون XR درآمد های شرکت آمریکایی را دچار مشکلاتی کند. چرا که این تلفن ها قیمت پایین تری دارند. اما نکته‌ی مثبت این اتفاق شاید اینجا باشد که بالاخره اپل می تواند در بازار چین -که در آن تمرکز بسیار زیادی روی قیمت ها وجود دارد- حرفی برای گفتن داشته باشد و با فروش بیشتری مواجه گردد.

The post احتمالا بیشترین فروش گوشی های اپل متعلق به iPhone XR خواهد بود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط