پابجی احتمالاً برای پلی استیشن 4 هم عرضه می شود

امتیاز دهید post

با توجه به لیست شدن نسخه پلی استیشن 4 بازی PUBG در سایت رده‌بندی سنی بازی‌های کره جنوبی، احتمال عرضه این عنوان برای کنسول نسل هشتمی سونی قوت گرفته است.پیش از این پابجی برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه شده بود و نسخه موبایل بازی‌ نیز هم‌اکنون روی سیستم‌عامل‌های اندروید و ای‌او‌اس در دسترس کاربران قرار دارد.

از آن‌جایی که این بازی محبوب مدت زیادی در حالت «دسترسی پیش از موعد» قرار داشت‌ و با توجه به سیاست سونی در قبال ندادن اجازه انتشار به این بازی‌ها، سازندگان این عنوان در استودیو PUBG Corp قید عرضه نسخه پلی استیشن 4 بازی را زدند و همکاری جداگانه‌ای را با مایکروسافت شروع کردند.

با وجود مانور‌های تبلیغاتی زیادی که مایکروسافت روی نسخه ایکس باکس وان پابجی داده است،‌ این عنوان به هیچ وجه در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت قرار ندارد و دست ناشران آن برای عرضه پابجی برای دیگر پلتفرم‌ها نیز باز است.

نسخه پلی استیشن 4 بازی PUBG می‌تواند رقابت بین این عنوان و فورتنایت را هیجان انگیزتر کند.

چانگ هان کیم، مدیرعامل PUBG Corp نیز پیش از این گفته بود که آن‌ها در حال شناخت سایر پلتفرم‌ها هستند و بعد از رسیدن به سطح خاصی از کیفیت روی ایکس باکس وان، سراغ دیگر کنسول‌ها نیز خواهند رفت. او همچنین نسبت به ورود پابجی به حوزه‌هایی همچون سینما، سریال تلویزیونی، انیمیشن و دیگر سرگرمی‌های دیجیتال ابراز امیدواری کرده بوپ.

پابجی با وجود آن که آغازگر افزایش محبوبیت سبک بتل رویال در بین کاربران بود، رقابت محبوبترین بازی این سبک را بعد از چندماه به عنوان رایگان اپیک گیمز یعنی فورتنایت باخت.

در نهایت، صحت این خبر هنوز از سمت ناشران بازی تایید نشده و برای دریافت اطلاعات کالمتری در رابطه با این موضوع باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم. علاوه بر تمامی این موارد، قرار است تا در یک به‌روزرسانی تازه، نقشه و سلاح‌های جدیدی به PUBG اضافه شوند. این نقشه با سه مپ فعلی بازی تفاوت‌های زیادی داشته و فضایی کاملا برفی خواهد داشت.

The post پابجی احتمالاً برای پلی استیشن 4 هم عرضه می شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط