بهترین دروازه‌بانان فیفا 19 مشخص شدند

امتیاز دهید post

در حالی که با گذشت هر روز، به زمان عرضه‌ی بازی فیفا 19 نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از بخش‌های مختلف این بازی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود. چندی پیش، الکترونیک آرتز که وظیفه نشر این بازی را بر عهده دارد، لیست بهترین دروازه بانان فیفا 19 را منتشر کرد.

از آن‌جایی که دروازه بانان نقش بسیار مهمی را در زمین فوتبال ایفا می‌کنند، انتخاب یک دروازه خوب برای بخش آلتیمیت تیم بازی فیفا 19 مسئله‌ی بسیار مهمی به شمار می‌رود. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم لیست 20 دروازه بان برتر بازی از لحاظ امتیاز کلی را برای شما قرار دهیم تا در زمان انتخاب دروازه بان برای تیم خود، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید:

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

فیفا 19

پیش از این، شرکت الکترونیک آرتز به صورت رسمی از نرم افزار FIFA 19 Web App رونمایی کرد. این نرم افزار که امروز برای دو سیستم عامل تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS منتشر می‌شود، به کاربران خود اجازه خواهد داد تا پیش از آغاز رقابت‌های آلتیمیت تیم، تیم خود را آماده کنند تا بدین ترتیب شروع قدرتمندتری نسبت به رقبا داشته باشند. این نرم افزار در کنار مدیریت بخش آلتیمیت تیم، امکان نظارت و سر زدن به دیگر امکانات بازی را نیز به کاربران خواهد داد.

حدوداً یک هفته‌ی قبل، نسخه‌ی دمو بازی فیفا 19منتشر شد. مطابق انتظار، این نسخه تجربه‌ای محدود را از نسخه‌ی نهایی بازی ارائه می‌دهد و کاربران تنها می‌توانند با 9 تیم یوونتوس، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، پاریس سینت ژرمن، تاتنهام، بایرن مونیخ، دورتموند و اتلتیکو مادرید به رقابت بپردازد. علاوه بر این، دسترسی کوتاهی نیز به بخش داستانی بازی خواهند داشت.

شایان به ذکر است که بازی فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای چهار پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین تاکنون 25 نقد از این بازی منتشر شده‌ است که 23 مورد از آن‌ها مثبت و 2 مورد از آن‌ها نیز بازخورد متوسطی نسبت به بازی داشته‌اند.

The post بهترین دروازه‌بانان فیفا 19 مشخص شدند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط