دستگاه Fire TV Recast استریم و DVR را به صورت یکجا ارائه می کند

امتیاز دهید post

یکی از محصولاتی که آمازون روز گذشته در شهر سیاتل از آن رونمایی کرد دستگاه Fire TV Recast بود. با استفاده از این وسیله می توان با بهره مندی از آنتن های هوایی به تماشای شبکه های تلویزیونی موجود پرداخت.

همچنین از آنجایی که Recast به طور مستقیم به تلویزیون متصل نمی شود، شما می توانید این دستگاه را هر جایی از خانه که قدرت دریافت سیگنال بهتری در آن وجود دارد قرار دهید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن همراه این وسیله که برای iOS و اندروید در دسترس قرار دارد نیز کمک بگیرید.

بعد از راه اندازی، Recast همه‌ی نمایش های تلویزیونی موجود را می تواند روی هر دستگاهی مثل Echo Show، تبلت Fire، تلفن های هوشمند (با استفاده از اپلیکیشن) یا Fire TV اجرا کند.

دستگاه Fire TV Recast

همچنین امکان استفاده از دستیار هوشمند صوتی الکسا نیز برایتان فراهم خواهد بود. این دستیار هوشمند می تواند در جست و جوی برنامه های تلویزیونی مختلف به شما یاری برساند، برنامه های ضبط شده روی DVR را بیابد، کانال های تلویزیونی را تغییر دهد، صورت حساب ها را کنترل کند و همچنین به برنامه ریزی برای ضبط برنامه های مختلف بپردازد. هزینه‌ی ماهانه برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد، اما فقط می توان یک Fire TV Recast به ازای هر اکانت آمازون ساخت.

این دستگاه برای افرادی ساخته شده که از شبکه های کابلی استفاده نمی کنند اما همچنان علاقمندند تا برنامه های ورزشی و تلویزیونی را با استفاده از استریم سرویس هایی نظیر آمازون پرایم و نتفلیکس تماشا کنند. البته دستگاه های DVR که با آنتن های هوایی کار می کنند قبلا هم وجود داشتند. مثل Tablo و Simple.tv. اما به هر ترتیب نام آمازون و همچنین بهره مندی آن از الکسا می تواند جذابیت های Recast را نسبت به رقبا دو چندان کند.

دستگاه Fire TV Recast

امکان پیش خرید از همین حالا وجود دارد. قیمت ها از ۲۳۰ دلار برای دو تیونر (ضبط همزمان دو برنامه) با ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی که قدرت ضبط ۷۵ ساعت برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD را دارد آغاز می شود. دستگاه Fire TV Recast چهار تیونر (که می تواند به طور همزمان چهار برنامه‌ی تلویزیونی را ضبط کند) با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی که توانایی ضبط ۱۵۰ ساعت برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD را دارد، ۲۸۰ دلار خواهد بود. انتظار می رود عرضه‌ی این دستگاه ها از ۲۳ آبان ماه آغاز شود.

The post دستگاه Fire TV Recast استریم و DVR را به صورت یکجا ارائه می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط