نوکیا 7 پلاس حالا رسما از اپلیکیشن Digital Wellbeing پشتیبانی می کند

امتیاز دهید post

اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل تا امروز تنها در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت. اما از حالا به بعد، صاحبان گوشی نوکیا 7 پلاس هم می‌توانند از مزایای این اپ برخوردار شوند.

Digital Wellbeing یکی از اپ‌های پیش فرض اندروید پای است که میزان استفاده روزانه شما از تلفن هوشمند را تحت نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، می‌تواند به شما بگوید که آیا نسبت به استفاده از یک اپلیکشن خاص اعتیاد پیدا کرده‌اید یا خیر.

یکی از قابلیت‌های خوب دیگر آن هم کمک به خواب بهتر شماست. بدین صورت که می‌توانید ساعت مشخصی از شب را در نظر بگیرید که با فرا رسیدن آن، رنگ‌های نمایشگر از بین رفته و صفحه کاملا سیاه و سفید شود تا گوشی را کنار گذاشته و زودتر بخوابید.

Digital Wellbeing هنوز در مرحله بتا به سر می‌برد، و کاربران نوکیا 7 پلاس که آخرین نسخه بتای اندروید پای را نصب کرده باشند قادر به استفاده از آن خواهند بود. با این حساب، پرچمدار نوکیا اولین گوشی غیر پیکسلی محسوب می‌شود که توانایی اجرای این اپلیکیشن را دارد و احتمالا از این پس سایر گوشی‌های مبتنی بر اندروید 9.0 نیز قادر به اجرای آن هستند.

در انتها بد نیست بدانید که Digital Wellbeing معادل اندرویدی قابلیت Screen Time در iOS به حساب می‌آید که هر دو برای پیشگیری از اعتیاد به اسمارت‌فون‌ها طراحی شده‌اند. به گزارش نیویورک تایمز، استفاده از ابزار اسکرین تایم به مدت سه هفته در آیفون باعث شده که یک دختر نوجوان، میزان استفاده روزانه‌اش از آیفون را 50% درصد کاهش بدهد که نتیجه درخشانی به حساب می‌آید.

اگر نوکیا 7 پلاس دارید و آخرین بتای اندرویدی پای را رویش نصب کرده‌اید، می‌توانید همین حالا Digital Wellbeing را از پلی استور دریافت کنید.

The post نوکیا 7 پلاس حالا رسما از اپلیکیشن Digital Wellbeing پشتیبانی می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط