بهترین کاشته زن‌ های فیفا 19 مشخص شدند؛ صدرنشینی مسی در غیاب رونالدو

امتیاز دهید post

در ادامه لیست‌هایی که از بهترین بازیکنان فیفا 19 منتشر می‌شوند، چندی پیش لیست بهترین کاشته زن‌ های فیفا نیز مشخص شد. نکته جالب این لیست حضور یک بازیکن از ژاپن و غیبت کریستیانو رونالدو است.

با توجه به عملکرد فوق‌العاده مسی در زمینه کاشته زدن،‌ او در صدر این لیست جای دارد و گزینه اول تعداد زیادی از کاربران فیفا 19 در به ثمر رساندن ضربات آزاد خواهد بود. در ادامه نگاهی به لیست ذکر شده خواهیم داشت:

۱۰) ناکامورا

۹) دیبالا

۸) ممفیس دیپای

7. مارتین پلاتنهارد

۶) پارخو

۵) انیس باردی

۴) میرالم پیانیچ

۳) سباستین جوینکو

۲) هاکان چالهان اوغلو

بهترین کاشته زن‌ های فیفا

۱) لیونل مسی

بهترین کاشته زن‌ های فیفا 19 مشخص شدند؛ صدرنشینی مسی در غیاب رونالدو

در حالی لیست بهترین کاشته زن‌ های فیفا 19 مشخص شده‌اند که پیش از این هم شاهد بهترین بازیکنان لیگ‌های معتبر اروپایی در این بازی بودیم. با وجود جای نداشتن کریستیانو رونالدو در فهرست بالا، او با امتیاز 94 بهترین بازیکن فیفا به شمار می‌رود و لیونل مسی با امتیازی مشابه و نیمار با قدرت 92 پشت سر او قرار دارند.

یکی از بزرگترین انتقادهای کاربران نسبت به فیفا 18 به سختی بیش از اندازه و نبود راه‌حل خاصی برای به ثمر رساندن ضربات کاشته در بازی بر می‌گشت. به نظر می‌رسد که این مشکل و با توجه به گیم‌پلی دموی رایگان فیفا 19 تا حد زیادی رفع شده است. همچنین گل زدن با استفاده سر و زدن ضربات والی نیز نسبت به گذشته آسان‌تر شده که دلیل آن به احتمال زیاد به اضافه شدن حالت‌های فانتزی به فیفا 19 برمی‌گردد.

جدیدترین نسخه از سری فیفا در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بعد از نگاهی به بهترین کاشته‌ زن‌های این بازی، بهتر است نگاهی هم به لیست بهترین دروازه‌بانان فیفا 19 داشته باشید که می‌توانند بر ضربات این بازیکنان قدرتمند غلبه کنند. جدا از این موارد، چندی پیش نمرات این عنوان هم منتشر شدند.

The post بهترین کاشته زن‌ های فیفا 19 مشخص شدند؛ صدرنشینی مسی در غیاب رونالدو appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط