نسخه جدید BlueStacks منتشر شد؛ بهترین تجربه از بازی‌های موبایل روی کامپیوتر

امتیاز دهید post

پلتفرم بلواستکس (BlueStacks) که همزمان با محبوبیت کلش آو کلنز توانست در ایران هم طرفداران خودش را پیدا کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های موبایل را روی پی سی تجربه کنند. در چند روز گذشته سازندگان این پلتفرم دو خبر مهم برای کاربرانش داشتند؛ یکی اینکه نسخه چهارم برنامه منتشر شده و همچنین آن‌ها به دنبال گسترش فعالیت‌هایشان یک قرارداد همکاری بزرگ بسته‌اند.

بلواستکس 4 روی اندروید نوقا اجرا می‌شود و هم حجم کمتری دارد، هم ساده‌تر است و هم با سرعت خیلی بیشترش نسبت به گذشته بازی‌ها را بهتر از هر پلتفرم دیگری روی رایانه‌های شخصی اجرا می‌کند. با توجه به ادعای توسعه‌دهنده این نسخه نه تنها 8 برابر سریع‌تر از بلواستکس 3 است بلکه در زمینه سرعت حتی توانسته سری 9 گلکسی سامسونگ را پشت سر بگذارد.

در تست‌های بلواستکس که احتمالا روی یک سیستم متوسط و با قیمت خیلی پایین‌تر از پرچمداران امروزی انجام شد، پابجی موبایل در پی سی 12.6 درصد سریع‌تر از گلکسی 9 بود. بازی‌های معروف Lords Mobile و Idle Heroes نیز به ترتیب با 22 درصد و 66.67 درصد سرعت بیشتر اجرا شدند.

نمایی از بنچمارک آنتونو، همانگونه که در عکس مشخص است لپ تاپ میان رده ایسوس توانسته با اختلاف امتیاز بیشتری از بقیه گوشی‌ها به دست بیاورد.

اگر هم فکر می‌کنید بلواستکس دیگر محبوبیت گذشته را ندارد، آمارهای جدید این کمپانی دقیقا خلاف آن را ثابت می‌کنند. این پلتفرم حالا 300 میلیون کاربر دارد و کاربران ماهیانه 2 میلیارد بازی روی آن تجربه می‌کنند. اما دومین معرفی مهم بلواستکس به همکاری آن با کمپانی MSI برمی‌گردد.

در همکاری این دو کمپانی، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای آینده ام‌اس‌آی به صورت پیش فرض بلواستکس را نصب خواهند داشتند و دیگر نیازی به دانلود جداگانه آن نخواهد بود. اگر می‌خواهید همین الان بلواستکس 4 را دانلود کنید، کافیست به این لینک بروید.

The post نسخه جدید BlueStacks منتشر شد؛ بهترین تجربه از بازی‌های موبایل روی کامپیوتر appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط