اولین گوشی تاشوی سامسونگ «آینده را نمایان می‌کند»

امتیاز دهید post

شرکت سامسونگ همواره اواسط آبان ماه نخستین جزئیات گوشی‌های جدید خود را منتشر می‌کند اما معرفی آنها را به دی ماه موکول کرده تا در این مدت بتواند کاملاً توجه مخاطبین را به خود جلب کند. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی در محصولات آینده‌ی خود ایجاد کند چرا که گزارش شده این شرکت عبارت شعاری جدیدی را به ثبت رسانده و قرار است گجتی از آینده برای کاربران به ارمغان آورد.

به گزارش رسانه‌ها شرکت کره‌ای عبارت The Future Unfolds (به معنی آینده نمایان می‌کند) را به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد این جمله با توجه به مفهومش، بارها در تبلیغات اولین گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی F مورد استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این اصولاً سامسونگ برای هر سری از محصولات خود شعار متفاوتی را در نظر می‌گیرد و این احتمال وجود دارد که سری سال ۲۰۱۹ میلادی کمپانی کره‌ای نظیر تلفن هوشمند، تبلت، تلویزیون و …. همگی «نمایانگر آینده» باشند.

همچنین ممکن است سامسونگ اصلاً برای معرفی گجت‌های آینده‌‌اش خود سراغ چنین عبارتی نرود چرا که برخی شرکت‌ها کلمات و عبارات زیادی را به ثبت می‌رسانند تا گزینه‌های مختلفی داشته باشند و بتوانند در مواقع مورد نیاز سراغ آنها رفته و برای معرفی محصولاتشان از این عبارات استفاده کنند.

البته چندی پیش مدیر واحد موبایل سامسونگ از تغییر بنیادی در گلکسی اس 10 سخن گفت و مدعی شد که دگرگونی‌های اساسی در زبان طراحی پرچمدار بعدی این شرکت ایجاد خواهد شد. این مسئله احتمال استفاده از چنین شعار آینده‌نگری را برای این محصول بالا می‌برد.

با این وجود اگر سامسونگ بخواهد از این عبارت برای تبلیغات سری جدید خود استفاده کند، به احتمال قوی دی ماه امسال، کاربران شعار یاد شده را در رسانه‌ها مشاهده خواهند کرد. با این وجود ممکن است در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری در این باره منتشر گردد و شایعات بیشتری ایجاد کند.

The post اولین گوشی تاشوی سامسونگ «آینده را نمایان می‌کند» appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط