توزیع پاوربانک های رایگان هواوی در صف خریداران آیفون

امتیاز دهید post

اخیراً تیم روابط عمومی هواوی سراغ افرادی که برای خرید آیفون‌ XS مقابل اپل استور‌ صف کشیده بودند، رفتند و بسته‌های به آنها هدیه دادند. داخل این بسته‌ها یک گجت رایگان از طرف هواوی به چشم می‌خورد که در واقع کنایه‌ای معنادار به بزرگترین نقیضه آیفون جدید محسوب می‌شد.

این بسته‌ها توسط تیم هواوی به افراد مقابل اپل استوری واقع در خیابان Orchard سنگاپور هدیه داده شده بود چرا که دقیقاً در همان روز کاربران سنگاپور و کشور‌های همین حوزه می‌توانستند آیفون‌های XS و XSMax اپل را خریداری نمایند.

بدین ترتیب کمپانی چینی به منظور یادآوری ظرفیت پایین باتری‌های آیفون XS به افراد حاضر در صف خرید آن، یک بسته هدیه داد که شامل یک پاور بانک می‌شد. البته باید گفت که پیغام طعنه آمیزی هم روی جعبه آن نوشته شده بود؛

«یک پاور بانک از طرف هواوی برای تو؛ به آن احتیاج پیدا می‌کنی.»

بدین ترتیب تعدادی از افرادی که در مقابل اپل استور خوابیده بودند، یک پاور بانک مجانی با آرم هواوی دریافت نمودند و می‌توانند با وصل کردن آن به درگاه USB گوشی‌های جدیدشان را شارژ نمایند.

پاور‌بانک‌ های هدیه داده شده به این طرفداران پروپاقرص اپل، در واقع گجتی‌های به نام 10,000 SuperCharge بودند که هر کدام از آنها، قیمتی معادل ۸۰ دلار دارند. گزارش شده که پس از اینکه بسته‌های هواوی به اتمام رسید، عده‌ای از افراد حاضر در صف، محل را ترک کرده و مسئولان این شرکت را دنبال کردند تا آنها هم پاور بانک رایگانی هدیه بگیرند.

البته پیش از این نیز هواوی اولین شرکتی بود که آیفون های جدید اپل را به سخره گرفت و از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، «بابت اینکه همه چیز را مثل سابق نگه داشته» از اپل تشکر کرد.

حال باید دید مدیران هواوی از خرج کردن چنین رقم بالایی برای تبلیغ محصولات خود چه مقصودی را دنبال می‌کنند و به چه شکل می‌خواهند توجه طرفداران وفادار اپل را به خود جلب کنند. لازم به ذکر است کمپانی چینی یاد شده قصد دارد ۲۴ مهرماه طی رویدادی در شهر لندن از پرچمدار بعدی خود یعنی میت 20 و میت 20 پرو رونمایی کند.

The post توزیع پاوربانک های رایگان هواوی در صف خریداران آیفون appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط