شماره مدل و اندازه نمایشگر موبایل های گلکسی اس 10 فاش شد

امتیاز دهید post

در گزارش ها آمده که سامسونگ قصد دارد تعداد اعضای خانواده گلکسی اس 10 را نسبت به پرچمداران گلکسی اس 9 سال پیش افزایش دهد. در راستای همین اخبار اخیراً گفته شده که گلکسی اس 10 مجموعاً سه عضو داشته که با ابعاد گوناگون نمایشگر از راه می رسند. به گفته یکی از افشاگران مطرح تکنولوژی که با نام Ice Universe در توییتر شناخته می شود، سه موبایل گلکسی اس 10 با شماره مدل های SM-G973 ،SM-G970 و SM-G975 در دست توسعه هستند.

مدل نخست قرار است به نمایشگری تخت و 5.8 اینچی مجهز شود اما دو مدل دیگر با نمایشگر خمیده و در ابعاد 5.8 و 6.44 اینچ از راه می رسند. آخرین پرچمداری که سامسونگ با نمایشگر تخت عرضه کرد گلکسی اس 7 سال 2016 بود. از آن زمان سامسونگ به استفاده کامل از پنل های خمیده در پرچمداران خود روی آورده و از طرف دیگر برند «اج» را برای همیشه کنار گذاشته.

اگر این گزارش صحت داشته باشد سامسونگ احتمالاً مدل مجهز به نمایشگر تخت را به عنوان موبایلی ارزان قیمت تر که البته برخی مشخصات سخت افزاری خود را با دیگر مدل ها به اشتراک می گذارد معرفی خواهد کرد. گفتنی است که در برخی گزارش ها به مدلی چهارم نیز اشاره شده که صرفاً قابلیت های 5G را به گران قیمت ترین پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی اس 10 پلاس می آورد.

مدیران سامسونگ چند وقتی است که خبر از تغییرات بنیادین در طراحی گلکسی اس 10 می دهند. آخرین اخبار افشایی نشان داده اند که این خانواده به پنل هایی با نسبت ابعاد 19:9 مجهز خواهد شد و همراه با جدیدترین چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس از راه می رسند. دوربین اصلی سه گانه هم از دیگر مشخصاتی است که بارها به آن اشاره شده. با این حال بسیاری از اخبار هنوز به تایید نرسیده اند و برای اخبار موثق تر باید تا سه ماهه ابتدایی 2019 منتظر ماند.

The post شماره مدل و اندازه نمایشگر موبایل های گلکسی اس 10 فاش شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط