بخش آنلاین Red Dead Redmeption 2 یک ماه پس از عرضه‌ی بازی فعال می‌شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

را‌ک‌استار اطلاعات مربوط به بخش چند نفره و آنلاین بازی Red Dead Redmeption 2 را منتشر کرده است. این بخش که با نام Red Dead Online شناخته می‌شود، قرار است یک ماه پس از انتشار بازی برای بازی‌کننده‌ها فعال شود. نسخه‌ی بتا این حالت برای همه‌ی خریداران Red Dead Redemption 2 در دسترس خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز ۴ آبان روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

اگر یادتان باشد حتما می‌دانید که این اتفاق برای GTA Online هم رخ داد. بخش آنلاین جی‌تی‌ای ۵ چند هفته پس از انتشار بازی اصلی در دسترس قرار گرفت. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که راک‌استار برنامه‌های مشابهی هم برای Red Dead Redemption 2 داشته باشد و بخواهد دائما محتوای جدیدی را به این بخش تزریق کند.

اما سوالی که وجود دارد این است که چرا این قسمت همراه با بازی اصلی منتشر نمی‌شود؟ «امران سرور» از شرکت راک‌استار درباره علت این تصمیم گفته: «دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد. با اینکه Red Dead Redemption 2 و بخش آنلاین آن گیم‌پلی و جغرافیای یکسانی دارند، اما ما اساسا آن‌ها را به عنوان دو اثر مستقل می‌بینیم که جدا از یکدیگر رشد و تکامل می‌یابند.»

آنلاین Red Dead Redemption 2

او در ادامه افزود: «ما عاشق بازی‌های تک‌نفره و داستانی هستیم و هر کاری که انجام دهیم، بر پایه همین موضوع شکل می‌گیرد. Red Dead Redemption 2 یک بازی داستانی کاملا عظیم است که امیدواریم بازیکنان مدت زیادی غرق دنیای آن شوند و می‌خواهیم پیش از بخش آنلاین، بازیکنان هر آنچه که دنیای بازی به آن‌ها ارائه می‌دهد را تجربه کنند. علاوه بر این، تجربه بخش داستانی و آشنا شدن با کنترل و مکانیک‌های گیم‌پلی بهترین راهی است که می‌توانید خود را برای تجربه بخش آنلاین بازی آماده کنید.»

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «ما در گذشته تجربه انتشار بخش آنلاین در چنین سطح بزرگی را داشته‌ایم و با توجه به درس‌هایی که از این موضوع یاد گرفته‌ایم، ممکن است مشکلاتی در این زمینه پدید آید. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که زمان مناسبی را برای راه‌اندازی تدریجی این بخش در اختیار داریم و بتوانیم تا حد امکان تجربه بی‌اشکالی برای همه افراد فراهم کنیم. باور داریم که این این کار سبب می‌شود تا مردم بهترین تجربه را از هر دو بخش داستانی و آنلاین داشته باشند.»

در آخر اعلام شد که این حالت ترکیبی از المان‌های محبوب GTA Online و بخش آنلاین قسمت قبلی Red Dead Redemption خواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 در روز ۴ آبان روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بخش آنلاین Red Dead Redmeption 2 یک ماه پس از عرضه‌ی بازی فعال می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط