شرکت THQ Nordic مجموعه‌ی «تنها در تاریکی» را هم خرید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

ظاهرا روند تصاحب آثار موفق قدیمی توسط شرکت THQ Nordic تمامی ندارد؛ این شرکت به تازگی مالکیت دو مجموعه‌ی Alone in the Dark و Act of War را از آتاری گرفته است.

تا کنون شش بازی مختلف از مجموعه تحسین شده‌ی «تنها در تاریکی» (Alone in the Dark) منتشر شده است که تعدادی از آن‌ها دنباله‌های غیرمستقیم به حساب می‌آیند. آخرین بازی این سری در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد؛ این اثر تنها به صورت آنلاین قابل بازی بود و نسبت به قسمت‌های قبلی، کیفیت به شدت پایین‌تری داشت. در حدی که میانگین نمرات آن در سایت متاکریتیک ۱۹ از ۱۰۰ است.

به هر حال این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد که قسمت‌های اول Alone in the Dark عملکرد بسیار خوبی در زمان خود داشتند. این سری از آثار لاوکرفت الهام زیادی گرفته است و عرضه‌ی اولین قسمت آن هم به سال ۱۹۹۲ باز می‌گردد.

بازی Act of War

مجموعه‌ی دیگر یعنی Act of War در مقایسه با تنها در تاریکی شهرت و سابقه کمتری دارد و در سال ۲۰۰۵ توسط استودیوی Eugen Systems ساخته شده است. این بازی یک استراتژی نظامی خوب است و تصور می‌کنیم THQ Nordic بخواهد ادامه‌ای خوب برای آن بسازد.

این دو تنها یکی از آخرین آثاری هستند که THQ Nordic توانسته حقوق آن‌ها را به دست بیاورد. این ناشر اتریشی مدتی قبل شرکت‌های Koch Media (شرکت مادر سازنده‌ی بازی‌های Metro و Saints Row) را هم خریداری کرده بود و در ادامه روند سلطه‌ی بازی‌های قدیمی موفق شد تا بازی‌های TimeSplitters، Second Sight و Kingdoms of Amalur را همبه مالکیت خود در بیاورد.

منبع: Game Industry

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post شرکت THQ Nordic مجموعه‌ی «تنها در تاریکی» را هم خرید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط