آخرین قیمت محصولات كرمان موتور در بازار و نمایندگی

امتیاز دهید post

به گفته فعالان بازار، در حال حاضر نوسان بازار خودروهای داخلی بیش از خودروهای وارداتی است، آن هم در شرایطی که طی هفته های گذشته شاهد افزایش نرخ ارز بوده ایم. با این حال قیمت خودروهای وارداتی چندان از این افزایش تبعیت نکرد و این موضوع به نوعی نشان ‌دهنده رسیدن قیمت‌ ها به سقف در این بازار است. در روزهای اخیر؛ بازار محصولات کرمان موتور نیز با نوسان قیمتی مواجه شده است.

گفتنی است که در طی ماه های اخیر و پس از وضع تحریم ها بر صنعت خودروسازی، شاهد کاهش فعالیت مشتریک بین هیوندای و کرمان موتور در ایران هستیم و از همین رو پروژه هایی نظیر تولید هیوندای النترا، هیوندای توسان و هیوندای کونا در بازار ایران یا عرضه نسل تازه هیوندای آزرا به شکل کامل از دستور کار این شرکت خارج شده است.

در مقابل کرمان موتور بر آن است تا ظرفیت خالی خطوط تولید خود را به عرضه محصولات جک و لیفان اختصاص دهد. بر همین اساس شاهد افزایش تمرکز این شرکت بر همکاری با چینی های طی ماه های اخیر بوده ایم. اما در پی وقوع نواسانات شدید قیمت ارز و حذف اختصاص ارز 4200 تومانی برای فعالیت های خودروسازی، افزایش قیمت بیشتر نیز برای خودروهای کرمان موتور قابل پیش بینی است که البته هنوز مجوز این افزایش از سوی مراجع مسئول صادر نشده است.

بنابراین آخرین قیمت محصولات کرمان موتور در شرایط فعلی بازار خودرو کشور به شرح زیر اعلام می شود.

The post آخرین قیمت محصولات كرمان موتور در بازار و نمایندگی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط