هیجان لالیگا در تریلر جدید فیفا 19 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

قرار است فیفا 19 تمرکز ویژه ای روی سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا یعنی لالیگا داشته باشد. از همین سو، 16 استادیوم از این لیگ به فیفا 19 اضافه خواهند شد. البته PES 2019 به خاطر قرارداد همکاری خود با باشگاه بارسلونا، هنوز امتیاز انحصاری استفاده از ورزشگاه نیوکمپ را در اختیار دارد.

در ضمن، امسال 200 چهره جدید از لالیگا به سری فیفا اضافه خواهد شد. سال پیش فیفا حق استفاده از برادکست لالیگا را بر عهده داشت که این روند در مورد فیفا 19 نیز ادامه خواهد داشت و بنابراین نحوه نمایش چینش بازیکنان در زمین و قسمت اعلام نتیجه، با پخش تلویزیونی این لیگ یکسان خواهد بود.

امسال سرانجام الکترونیک آرتز حق استفاده از لیگ قهرمانان را پس از 10 سال از چنگ کونامی و سری PES در آورد و قطعاً به بدست آوردن حق استفاده از ورزشگاه رسمی باشگاه بارسلونا هم چشم دوخته است.

حق استفاده انحصاری نسخه های مختلف سری فیفا از لیگ و رقابت های مهم فوتبال در چند سال اخیر به یکی از نقات قوت اصلی این مجموعه تبدیل شده است. کونامی امسال 11 لیگ مختلف را برای PES 2019 لایسنس کرده اما این تعداد هنوز در مقابل تعداد بالای تیم ها و لیگ ها حاضر در فیفا 19، ناچیز به نظر می رسد.

جدا از این موارد، قرار است چند بخش فانتزی به فیفا 19 اضافه شوند. بخش دیگری به نام No Rules در بازی وجود خواهد داشت که در آن می توانید مسابقه خودتان را بدون وجود هیچ خطایی دنبال کنید. حالت قابل تغییر First To هم در بازی وجود دارد که طی آن، شخصی که به تعداد معینی از گل ها برسد، برنده بازی خواهد بود.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. روز گذشته ویدیوهایی از نسخه بتا خصوصی بازی به بیرون درز کرده بود که می توانید آن ها را از اینجا تماشا کنید.

The post هیجان لالیگا در تریلر جدید فیفا 19 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط