چهره بارانی راکون سیتی در تریلر Resident Evil 2 Remake [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

از زمان معرفی ریمیک بازی Resident Evil 2 در E3 2018،‌ این عنوان به یکی از داغ‌ترین نام‌ها بین بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است.

به همین جهت،‌ سازندگان بازی در کپکام در هفته‌های اخیر تریلرهای متعددی را از Resident Evil 2 منتشر کرده‌اند که یکی از جدیدترین‌ آن‌ها مربوط به فرار لئون از دفتر پلیس شهر راکون سیتی و رفتن به محوطه بیرونی آن می‌شود. این دمو که روی پلی استیشن 4 پرو اجرا شده از جزییات بی‌نظیری بهره می‌برد و فضاسازی بازی به طور کامل حس و حال یک عنوان نسل هشتمی را به شما القا خواهد کرد.

رزیدنت اویل 2،‌ داستان لئون کندی جوان را به روایت می‌کند که برای حاضر شدن بر سر اولین ماموریت کاری خود، راهی راکون سیتی می شود. البته راکون سیتی دیگر آن شهری نیست که لئون درباره‌اش شنیده و حال تبدیل به کابوس تمام عیاری شده که دارد همه ساکنینش با بحران گسترش بیماری و زامبی‌ها روبرو هستند.

علاوه لئون،‌ کلیر ردفیلد به عنوان دیگر شخصیت اصلی در این عنوان حضور داشت که برای پیدا کردن برادر خود یعنی کریس،‌ راهی راکون سیتی می‌شد. طی این داستان سرانجام لئون و کلیر به هم می‌رسیدند که پایان ماجراجویی یکی از آن‌ها، آغاز بخش دوم داستان این بازی می‌شد.

با نگاه کردن به این تریلر و چهره هر دو شخصیت اصلی بازی، متوجه تغییر شکل صورت‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین خواهید شد. کپکام دلیل این کار را استفاده از تکنولوژی موتور جدید خود یعنی RE ذکر کرده که طراحی چهره را با استفاده از اسکن صورت‌های واقعی انجام می‌دهد. علت انجام این کار از زبان سازندگان، انتقال حس بی تجربگی و ترس لئون در اولین ماموریت کاری خودش عنوان شده است.

ریمیک بازی Resident Evil 2 در تاریخ 5 بهمن سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود. مدتی پیش جزییاتی از این عنوان منشتر شده بود که در این مطلب به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

The post چهره بارانی راکون سیتی در تریلر Resident Evil 2 Remake [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط