فرار از مرگ در تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

طبق قولی که فرام‌سافت‌ور داده بود، روز گذشته تریلر جدیدی از گیم‌پلی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد. موردی که در این تریلر به خوبی قابل لمس است، به افزایش سرعت گیم‌پلی بازی و روان‌تر شدن مبارزات نسبت به دیگر ساخته‌های این کمپانی یعنی سری سولز و بلادبورن برمی‌گردد.

البته نباید از این نکته غافل شد که مبارزات بازی همچنان مانند گذشته سخت هستند و هر کدام از کاراکترهای حاضر در محیط توانایی از بین بردن شما را خواهند داشت، مخصوصا اگر به نوع خاص دفاع بازی مسلط نباشید.

مبارزات نیز نسبت به گذشته سینمایی‌تر هستند و شخصیت اصلی می‌تواند تمام کننده‌های زیبایی را روی حریفان پیاده کند. تمام این تمام کننده‌ها با خشونت هرچقدر تمام‌تر روی شخصیت‌های مختلف پیاده می‌شوند و ‌آن‌طور که از این ویدیو جدید هم پیداست، تنوع زیادی خواهند داشت.

سکو بازی Sekiro: Shadows Die Twice سرعت بالایی دارد و به لطف سرعت بالای کاراکترتان و گجت‌هایی که او در اختیار دارد می‌توانید با سرعت بین دیوارها جابجا شوید.

در ضمن مخفی کاری هم بخشی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهد و برای در امان بودن از درگیری‌های بی‌مورد باید خود را بین سایه‌ها پنهان کنید. همان‌طور که از اسم بازی پیداست، مرگ پایان کار نخواهد بود شما می‌توانید کاراکتر خود را یک‌بار دیگر برای ادامه دادن نبرد زنده کنید.

دیگر نکته قابل ذکر بازی به گرافیک چشم‌نواز و طراحی محیط زیبای آن برمی‌گردد. قبل از این هم گفتیم که داستان Sekiro روایتگر اتفاقاتی در عصر Shengoku ژاپن در سال‌های 1500 است. ما به عنوان یک شینوبی که در مقابل سامورایی توانمندی شکست خورده و دست چپ خود را از دست داده، راه جدیدی را برای گرفتن انتقام آغاز می‌کنیم.

Sekiro: Shadows Die Twice که نشر آن برعهده کمپانی اکتیویژن است، در تاریخ 2 فروردین برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post فرار از مرگ در تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط