۱۴ دقیقه جنگ با شیاطین در تریلر جدید Devil May Cry 5 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

طی نمایشگاه گیم توکیو اطلاعات گسترده‌ای از Devil May Cry 5 منتشر شد که یک ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی با محوریت شخصیت دانته جدیدترین آن‌ها است.

یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با این ویدیو و دیگر تریلرهای منتشر شده از بازی به کمبوهای پرسرعتی مربوط می‌شود که دانته با استفاده از موتور سیکلت به شیاطین وارد می‌کند. همان‌طور که در ویدیو زیر هم پیداست، شمشیر او در زمان کوتاهی به شکل موتور سیکلت تغییر حالت می‌دهد و ضربات متعددی به دشمنان در مدت زمانی کوتاه وارد می‌شود.

طبق تجربه‌ای که نویسنده سایت Dualshockers از Devil May Cry 5 داشته است، به نظر می‌رسد که با یک دانته به شدت تکنیکی طرف خواهیم بود که راه‌های گسترده و متنوعی را برای از بین بردن حریفان پیش روی شما قرار خواهد داد.

او می‌تواند به سرعت بین نقاط مخلتف جابجا شود و به اسحله‌های نزدیک زن و دور زن متنوعی دسترسی خواهید داشت. در ضمن با استفاده از امتیازاتی که طی مراحل مختلف به دست می‌آورید، می‌توانید دانته را آپگرید کرده و کمبوهای جدیدی را برای او آزاد کنید.

یکی دیگر از المان‌های موجود در بازی به وجود بخش راهنما برمی‌گردد که زدن ضربات و کمبوهای زیبا را برای شما آسان‌تر خواهد کرد تا بتوانید به اندازه دیگر گیمرها و طرفداران قدیمی این مجموعه از دویل می کرای جدید لذت ببرید.

البته ظاهرا راه دیگری هم برای دسترسی به این کمبوها وجود دارد و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بخش مهمی از بازی را تشکیل خواهند داد. باید منتظر ماند و دید که این پرداخت‌ها تا چه اندازه روی پیش‌برد داستان تاثیرگذار هستند زیرا با توجه مشخص شدن سیستم مورد نیاز برای اجرای Devil May Cry 5، به نظر می‌رسد که باید منتظر بخش آنلاین هم در بازی باشیم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post ۱۴ دقیقه جنگ با شیاطین در تریلر جدید Devil May Cry 5 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط