توشیبا تلویزیون های جدید را به دستیار صوتی گوگل و الکسا مجهز می کند

امتیاز دهید post

تغییر کانال تلویزیون با فرمان صوتی قابلیتی است که در آینده نزدیک به دستگاه های جدید توشیبا خواهد آمد.

توشیبا در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2018 برلین از تعبیه دستیار صوتی الکسا و میکروفون های برد نزدیک در تلویزیون های جدید خبر داده که به صورت خودکار صدای پس زمینه را پاک می کند.

این کمپانی از سال ۲۰۱۹ تلویزیون های هوشمند فول اچ دی، اولد و 4K HDR خود را به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد کرد. الکسا امکان انجام مواردی از قبیل تغییر کانال، افزایش یا کاهش صدا و امکانات بسیار دیگری را تنها با فرمان های صوتی میسر می سازد.

علاوه بر این به لطف ۴۵ هزار مهارتی که الکسا همین حالا از آن برخوردار است می توان موارد دیگری از قبیل کنترل لامپ های هوشمند، خرید محصول از سایت آمازون، سفارش غذا، بررسی اخبار و چک کردن آب و هوا را هم به تلویزیون های توشیبا سپرد.

کمپانی ژاپنی همچنین تایید کرده که در تلویزیون های مبتنی بر سیستم عامل اندروید خود از رقیب الکسا یعنی دستیار صوتی گوگل بهره برده و آنها را از سال آینده روانه بازار خواهد کرد.

این دستگاه ها از قابلیتی به نام اسکرول همزمان با مشاهده بهره می برند که به کاربر اجازه می دهد بدون بستن صفحه فعلی، دیگر سرویس ویدیویی را در کناره نمایشگر مشاهده کند. «بارت کویجتن»، مدیر فروش و بازاریابی توشیبا درباره اهمیت این محصولات می گوید:

عرضه این تلویزیون ها اهمیت بسیاری دارد، چرا که به ما اجازه می دهد یک تجربه سرگرمی خانگی نوآورانه و بسیار مطلوب را در اختیار کاربر قرار دهیم.

دستیار گوگل امکان جستجوی مطلب، سرویس های استریم آنلاین، کنترل دستگاه های هوشمند دیگر، افزایش و کاهش صدا و خاموش کردن دستگاه ها را برای کاربر فراهم می کند اما بر خلاف الکسا کاربر برای برقراری ارتباط با آن باید کلیدی را روی ریموت فشار دهد.

از سوی دیگر تلویزیون های توشیبا با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی گوگل و بر اساس عادت های تماشا و دانلود کاربر، توصیه هایی را به او ارائه می کند.

The post توشیبا تلویزیون های جدید را به دستیار صوتی گوگل و الکسا مجهز می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط