جزئیات کامل طرح پیش فروش 53 هزار دستگاهی ایران خودرو+ جدول

امتیاز دهید post

بنا به اعلام ایران خودرو، این شرکت روز سوم مهرماه یعنی سه شنبه هفته جاری طی شش روز 53 هزار دستگاه خودرو را از محصولات خود به صورت اینترنتی پیش فروش خواهد کرد. هدف از اجرای این طرح پیش فروش صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار اعلام شده است.

بنابه جدول منتظر شده در این زمینه و با توجه به گفته های معاون مديرعامل بازاريابي و فروش ايران خودرو، خودروهای پژو 206 تیپ 2 و پژو 206 تیپ 5، پژو 405 جی ال ایکس، سمند LX، سورن ELX، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش عرضه می شوند.
مصطفی خان کرمی در مورد شرایط پیش فروش مذکور توضیح داد که ایران خودرو به منظور رفاه حال مشتریان خود و تسهيل در فرايند ثبت نام خودرو، پیش فروش خودروها را در 6 روز و براساس اولين رقم سمت راست كدملي انجام خواهد داد. البته محصولات ارائه شده در جدیدترین پیش فروش ایران خودرو به عدالت و مساوات بین تمامی روزهای پیش فروش و کدهای ملی تقسیم خواهد شد.

متقاضیان جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو باید بر اساس گروه بندی زیر به سایت این شرکت مراجعه کنند:

گروه يك: از روز سه شنبه 97/07/03 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي آنها 1 باشد.

گروه دو: از روز چهار شنبه 97/07/04 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي آنها 2 و 3 باشد.

گروه سه: از روز پنج شنبه 97/07/05 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي 4 و 5 باشد.

گروه چهار: از روز شنبه 97/07/07 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي آنها 6 و 7 باشد.

گروه پنج: از روز يكشنبه 97/07/08 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي آنها 8 و 9 باشد.

گروه ششم: از روز دوشنبه 97/07/09 براي مشترياني كه اولين رقم سمت راست كدملي آنها 0 باشد.

درست مشابه با طرح پیش فروش قبلی این شرکت و مجددا با هدف مبارزه با دلالان خودرو هر کدملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و افرادی که پیش از این در طرح های پیش فروش شرکت سایپا ثبت نام کرده اند نیز امکان شرکت در این پیش فروش را نخواهند داشت.

بنا به گفته خان کرمی، معاون مديرعامل بازاريابي و فروش ايران خودرو، سایپا در این راستا با ایران خودرو همکاری کرده و ليست كدملي مشترياني كه در ثبت نام های اخير خود موفق به پیش خرید خودرو شده اند را در اختیار این شرکت قرار خواهد داد.

پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرده است که جدیترین طرح پیش فروش ایران خودرو مخصوص مشتريانی است که خودرو اولي بوده و یا مالك خودرو (اعم از خودروي ايران خودرويي و يا غير ايران خودرويي) نمی باشند و اثبات این موضوع نیز براساس فرم خوداظهاری مراجعه کنندگان به سایت و با اعتماد به آن ها صورت خواهد پذیرفت. البته راستی آزمایی اطلاعات وارد شده در فرم خوداظهاری که شامل تایید گواهينامه مشتري و اثبات عدم مالکیت قبلی خودرو های دیگر توسط آن است در زمان تحویل خودرو بررسی شده و در صورتی که نمایندگی این شرکت اثبات شود که مراجعه کننده خود اظهاري اشتباه انجام داده است، اصل وديعه او در زمان تحويل عينا مسترد مي گردد.

خان کرمی توضیح داده است که یکی دیگر از اقدامات این شرکت در راستای مبارزه با دلالان و حمایت از مشتریان واقعی، ارائه ليست مشترياني است كه موفق به ثبت نام شده اند. البته در این بین حریم شخصی افراد نیز حفظ شده و اطلاعاتی که از آن ها نمایش داده می شود شامل نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی است که تنها پس از 5 دقیقه از ثبت نام نهایی قابل رویت است.

لازم به ذکر است که قيمت نهايي خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو در زمان تحويل خودرو تعيين خواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه:
ساعت ۱۰ صبح روزهای سه شنبه 97/07/03 الی دوشنبه 97/07/09 بر اساس زمانبندی تعيين شده می باشد و علاقه مندان به ثبت نام در این طرح می توانند از طریق این لینک به درگاه مربوط به فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو راهیابند.

The post جزئیات کامل طرح پیش فروش 53 هزار دستگاهی ایران خودرو+ جدول appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط