گلکسی A9 استار پرو از دوربین چهارگانه بهره می‌برد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چند روز قبل، سامسونگ دعوتنامه مراسم مربوط به تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) را برای رسانه‌ها ارسال کرد که عنوان آن ۴x fun بود. با توجه به این عنوان، بسیاری از سایت‌ها احتمال بهره‌گیری از ۴ دوربین را مطرح کردند ولی بسیاری از کارشناسان می‌گفتند که این گوشی هم مانند مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 در پنل پشتی ۳ دوربین خواهد داشت و به علاوه‌ی دوربین سلفی، در مجموع از ۴ دوربین بهره می‌برد. اما بر اساس یک منبع آلمانی، به‌نظر می‌رسد شاهد چنین چیزی نخواهیم بود. در این گزارش آمده که گوشی مذکور گلکسی A9 استار پرو نام دارد و از ۴ دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آن‌ها حتی یک رندر مفهومی را هم منتشر کرده‌اند که در آن می‌توانیم چینش عمودی این ۴ دوربین را ببینیم. هرچند این تصاویر رسمی نیستند، اما به احتمال زیاد محصول نهایی تا حد زیادی مشابه این طرح خواهد بود.

گلکسی A9 استار پرو

بر اساس این گزارش، این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید با زاویه ۱۲۰ درجه، دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی مجهز به لنز تله‌فوتو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر مجهز به لنز تله‌فوتو، بهره می‌برد و در پنل جلویی هم شاهد یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی حاوی سنسور سونی IMX576 خواهیم بود.

بنا به این مقاله، این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی AMOLED با رزولوشن فول HD پلاس و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است. انرژی آن را هم یک باتری ۳۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و در کمال تعجب از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

اگر این اخبار و گزارش‌های مربوط به بهره‌گیری گلکسی A9 استار پرو از دوربین چهارگانه حقیقت داشته باشد، پس عبارت ۴x قرار گرفته در دعوتنامه مراسم معرفی این گوشی، احتمالا اشاره به زوم اپتیکال ۴ برابری این گوشی دارد. پیش از این هواوی با عرضه P20 پرو موفق به ارائه زوم اپتیکال ۳ برابری شده بود و این گوشی سامسونگ قرار است به اولین گوشی هوشمندی بدل شود که می‌تواند زوم اپتیکال ۴ برابری را به ارمغان بیاورد. در هر صورت برای اینکه بتوانیم با قاطعیت در مورد قابلیت‌های این گوشی نظر بدهیم، باید تا مراسم رونمایی این گوشی در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

The post گلکسی A9 استار پرو از دوربین چهارگانه بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط