دارندگان آیفون‌ XS و XS Max از مشکلات آنتن‌دهی شبکه و وای‌فای خبر می‌دهند

امتیاز دهید post

برخی از کاربرانی که طی هفته نخست عرضه قادر به خرید آیفون XS و XS Max اپل بوده اند خبر از آنتن دهی ضعیف شبکه و وای فای، و همچنین سرعت بسیار پایین تر دو دستگاه نسبت به آیفون های قدیمی تر خبر داده اند. به گفته کاربران در فروم پشتیبانی اپل، فروم وبسایت مک رومرز و همچنین انجمن ردیت، این مشکل ظاهراً در تمام ایالات متحده فراگیر بوده و به یک اپراتور خاص محدود نمی شود.

این مشکل بدون شک باعث آزار کاربران خواهد بود؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که طبق تست های انجام شده از سوی SpeedSmart، آیفون XS باید سرعت وای فای و LTE بسیار بالاتری نسبت به آیفون X و مدل های قدیمی تر داشته باشد. حتی در کالبدشکافی اخیر iFixit مشخص شد که یک خط آنتن جدید در بخش زیرین دستگاه قرار گرفته که می بایست به آنتن دهی هرچه بهتر کمک کند.

گمانه زنی های قعلی کاربران، از توضیحاتی ساده مثل استفاده بیش از حد از شبکه تا مشکلات جدی سخت افزاری متغیر است و یکبار دیگر رسوایی «Antenna-Gate» که به دامنگیر آیفون 4 به هنگام عرضه شد را یادآور می شود. آیفون 4 از همان ابتدا با مشکلاتی در زمینه آنتن دهی مواجه بود و طراحی آنتن ها به سیگنال بسیار ضعیف و قطعی های مکرر تماس ها منجر شد.

در حال حاضر اپل واکنشی به این شکایات نشان نداده اما فعلاً باید منتظر ماند و دید که به روزرسانی های نرم افزاری قادر به حل این مشکل هستند یا بازهم با یک مورد کنترل کیفیت ضعیف مواجه هستیم که به سردردی تازه برای مشتریان تبدیل خواهد شد.

The post دارندگان آیفون‌ XS و XS Max از مشکلات آنتن‌دهی شبکه و وای‌فای خبر می‌دهند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط