هواوی قصد ندارد آنر را به یک شرکت مستقل تبدیل کند

امتیاز دهید post

هواوی می‌خواهد طی چند سال آینده برند آنر را به یکی از پنج تولید کننده‌ی برتر تلفن‌ هوشمند در جهان تبدیل گردد. با این وجود هواوی قصد ندارد آنر را به یک شرکت مستقل تبدیل کند و ترجیح می‌دهد این کمپانی را به عنوان زیر برند خود نگه دارد.

همانطور که می دانید شرکت هواوی در سال ۲۰۱۳ میلادی زیرمجموعه ای با نام آنر را تشکیل داد که با طراحی‌ و مشخصات منحصر به فرد خود بتواند کاربران جوانتر را به خرید محصولاتش جلب کند.

از آن زمان به بعد برند یاد شده موفق شد که آرام آرام جایگاه خود میان خریداران پیدا کند و قسمتی از فروش کلی بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این مسئله موجب شد که حتی این برند بتواند از لحاظ میزان فروش نیز به هواوی نزدیک شود.

به همین دلیل، شایعات زیادی پیرامون جدا شدن برند آنر از کمپانی چینی هواوی مطرح شد و برخی کارشناسان مدعی شدند بالاخره روزی خواهد رسید که آنر از شرکت مادر خود جدا شده تا بتواند به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت کند. حال Zhao Ming رییس آنر مدعی شده که همکاری این شرکت با هواوی ادامه خواهند یافت و قرار نیست که این دو کمپانی از هم جدا شوند.

با اینکه آنر در برندینگ و تولید تلفن‌های هوشمند خود کاملاً مستقل عمل می کند اما این کمپانی هنوز واحد توسعه و تحقیقات مجزایی برای خود ندارد و در عوض از تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط شرکت هواوی استفاده می کند. این مسئله موجب شده که کمپانی یاد شده قیمت محصولات خود را به میزان زیادی پایین آورد تا بتواند با برند‌های ارزان قیمت دیگر رقابت کند.

بر اساس آخرین دیتای بدست آمده از شرکت تحقیقاتی IDC هواوی موفق شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی از کمپانی اپل پیشی بگیرد و تلفنهای هوشمند بیشتری به بازار جهانی عرضه کند اما هنوز زیر برندش آنر، راه زیادی تا بدل شدن به جمع پنج تولید کننده‌ی برتر تلفن‌ هوشمند در جهان دارد و به نظر می‌رسد تا آن زمان قصد جدایی از شرکت مادر را نداشته باشد.

The post هواوی قصد ندارد آنر را به یک شرکت مستقل تبدیل کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط