بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری 4 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اپل واچ سری 4 که مسئولان کوپرتینویی هنگام معرفی این ساعت هوشمند روی آن به شدت مانور می‌دادند، قابلیت تشخیص افتادن آن به شمار می‌رفت. نحوه‌ی کار این خصوصیت بدین شکل است که اگر با ساعتی در دست زمین بخورید و مدتی بی حرکت باقی بمانید، ساعت شما به صورت اتوماتیک با نیرو‌های امداد تماس می گیرد.

حال کانال یوتیوب What’s Inside سعی کرده قابلیت یاد شده اپل واچ سری 4 را آزمایش کند تا ببیند این ساعت هوشمند چه اتفاقی را افتادن به حساب آورده و با اوژانس تماس می‌گیرد.

این دو نفر در ادامه به بررسی محتویات داخل اپل واچ سری ۳ و ۴ پرداختند

آنطور که به نظر می‌رسد اولین کار برای تست قابلیت افتادن این است که آن را در منو‌ی تنظیمات فعال کنید چرا که به طور پیش فرض خاموش است. پس از راه اندازی این ویژگی، اپل به شما هشدار می‌دهد که هر جه بیشتر فعالیت فیزیکی داشته باشد، احتمال قابلیت تشخیص افتادن بیشتر می‌شود.

در این ویدیو که در یک پارک بازی ترامپولین صورت می‌پذیرد، مشخص می‌شود که اپل واچ افتادن روی سطح نرم را به علت شدت ضربه پایینش، به حساب نمی‌آورد. بنابراین تنها در صورتی فعال می‌شود که ساعت با شدت بسیار زیادی با زمین برخورد کند.

به هر حال قابلیت جدید اپل واچ سری 4 می‌تواند کاربردی باشد چرا که این ساعت هوشمند بعد از هربار افتادن شدید افراد، از آنها می‌پرسد که حالشان خوب است یا باید با اوژانس تماس بگیرند. علاوه بر این گزینه‌ها، کاربر در صورت تمایل می‌تواند اعلام کند که از جایی نیافتاده است.

به نظر می‌رسد این مسسله موجب شود سنسور یاد شده بتواند در آینده موقعیت‌های مشابه را شبیه سازی کرده و بهتر بتواند افتادن واقعی کاربر را تشخیص دهد.

در قسمت دوم این ویدیو، دو نفر یاد شده دو عدد اپل واچ سری ۳ و ۴ را باز کردند و به مقایسه اجزای داخلی آنها با یکدیگر پرداختند که می‌تواند برای برخی از طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل جالب باشد.

The post بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری 4 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط