نخستین نمایش مایکروسافت از سرفیس هاب 2 و نمایشگر گردان آن [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

مایکروسافت امروز برای نخستین بار نمایشی از سخت افزار سرفیس هاب 2 داشت. این کمپانی در جریان کنفرانس Microsoft Ignite به استفاده از سرفیس هاب 2 طی نطق ابتدایی پرداخت و این دیوایس را برای اولین بار به عموم مردم نشان داد. در بخشی از نمایش مایکروسافت شاهد چرخیدن نمایشگر 50 اینچی سرفیس هاب 2 بودیم و نکته تحسین برانگیز، انیمیشن های روانی بود که به محتویات روی صفحه امکان حرکت می داد.

مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز کور (که با نام اختصار WCOS شناخته می شود) به دنبال ماژولار کردن سیستم عامل خود و اجرای حالت های هوشمندانه روی سخت افزارهای هوشمندانه است. این کمپانی برای سال ها مشغول کار روی WCOS و C-Shell بوده و هردو پروژه به اجرای ویندوز روی سخت افزارهای تازه کمک می کنند. سرفیس هاب 2 مثالی عالی برای این «سخت افزارهای تازه» است و ضمناً در شایعات شنیده ایم یک دیوایس سرفیس جیبی با نام رمز «آندرومدا» نیز در راه است.

در نمایش امروز دیدیم که به لطف اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در سرفیس هاب 2، می توان به صورت مشترک با چند کاربر دیگر به استفاده از دستگاه پرداخت. این اسکنر در بخش پایینی دستگاه تعبیه شده و کاربران به محض اسکن اثر انگشت، در اکانت سرفیس هاب 2 خود لاگین می شوند. پس از این «آخرین فایل ها» به نمایش در می آیند تا امکان اجرای مستندات گوناگون روی چندین اکانت میسر شود.

ناگفته نماند که مایکروسافت امروز خبر از ایجاد تغییراتی در سخت افزار سرفیس هاب 2 نیز داد. دیوایس جدید سرفیس هاب 2 اس قرار است طی سال آتی میلادی همراه با دوربین های 4K و نمایشگر لبه تا لبه از راه برسد اما قابلیت های نرم افزاری چرخش نمایشگر و برخی از اپلیکیشن های آن تا سال 2020 در دسترس نخواهند بود.

مایکروسافت برای عرضه یک به روزرسانی نرم افزاری در سال 2020 برنامه ریزی کرده که سرفیس هاب 2X نامیده می شود و از کارتریج پردازنده مخصوصی که در پشت دستگاه تعبیه شده برای ارتقا سخت افزار و نرم افزار بهره می برد. مایکروسافت هنوز قیمت و تاریخ عرضه سرفیس هاب 2 را اعلام نکرده، اما انتظار می رود طی سه ماهه دوم 2019 شاهد عرضه اش باشیم.

The post نخستین نمایش مایکروسافت از سرفیس هاب 2 و نمایشگر گردان آن [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط