هیوندای سازنده ایمن ترین خودروهای ایالات متحده در سال 2018

امتیاز دهید post

در حالی که بسیاری از خودروسازان بر سر سریع ترین رکورد ثبت شده در پیست نوربورگ رینگ با هم رقابت می کنند، برخی دیگر بر روی فاکتور ایمنی تمرکز کرده و بر این اصل تاکید دارند.

وقتی صحبت از ایمنی در صنعت خودرو می شود، بی اختیار نام ولوو به اذهان خطور می کند. این شرکت سوئدی از دیرباز به تولید اتومبیل های ایمن معروف بوده و محصولات آن همواره از این حیث سرآمد بوده اند.

اما در سال های اخیر با سختگیرانه تر شدن استانداردها، چند خودروساز دیگر توجه ویژه ای به اصل ایمنی داشته اند. مزدا یکی از این شرکت هاست که سرانجام با تلاش و پشتکار زیاد توانست نام خود را به عنوان سازنده ایمن ترین اتومبیل ها در ایالات متحده مطرح کند.

تمامی محصولات این خودروساز ژاپنی سال گذشته در تست های تصادف موسسه IIHS خوش درخشیده و موفق به کسب بالاترین امتیاز ممکن یعنی Top Safety Pick+ شدند. پس از این اتفاق بود که مزدا عنوان یاد شده را کسب کرد.

نتایج تست ها و ارزیابی های امسال نشان می دهند یک خودروساز دیگر مدعی سازنده امن ترین خودروها در ایالات متحده شده است.

شاید باعث تعجب باشد، اما این هیوندای است که بیش از هر رقیب دیگری توانسته امتیازهای Top Safety Pick و Top Safety Pick+ کسب کند.

463980بر این اساس در سال 2018 ده مدل مختلف از محصولات هیوندای از IIHS امتیازهای TSP و TSP+ (در صورت تجهیز به آپشن های سیستم جلوگیری از برخورد جلو و چراغ های مخصوص) را دریافت کرده اند. پس از آنکه IIHS امتیازهای مورد نظر را به ترتیب به اکسنت و سانتافه 2019 اعطا کرد، هیوندای مدعی عنوان بزرگ سازنده ایمن ترین خودروهای ایالات متحده شده است.

در جدول زیر می توانید امتیازهای مدل های مختلف هیوندای را مشاهده فرمایید.

جدول امتیازهای کسب شده از IIHS توسط محصولات هیوندای

امتیاز TSP +

امتیاز TSP

2019 Santa Fe

2019 Accent
2018 Sonata 2018 Elantra GT
2018 Kona 2018 Ioniq Hybrid
2018 Santa Fe 2018 Tucson
2018 Santa Fe Sport
2018 Elantra

ناگفته نماند پس از هیوندای، شرکت های کیا، تویوتا و سوبارو با اختلافی اندک در رده های بعدی هستند.

The post هیوندای سازنده ایمن ترین خودروهای ایالات متحده در سال 2018 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط