فصل آخر بازی واکینگ دد شاید تمام شود

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بدون شک خبر تعطیلی استودیوی بازی‌سازی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) را شنیده‌اید؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت بازی‌های سریالی و چند قسمتی و مشخصا بازی واکینگ دد (The Walking Dead) می‌شناسیم. تعطیلی استودیوی تل‌تیل کاملا ناگهانی صورت گرفت. این استودیو و اعضای آن در حال ساخت بازی‌هایی مثل فصل دوم The Wolf Among Us و بازی Stranger Things بودند، ولی ناگهان همه‌ی افراد تل‌تیل گیمز از این استودیو اخراج و همه‌ی‌ پروژه‌ها هم لغو شدند.

ممکن است تل‌تیل بتواند قصه‌ی بازی سریالی واکینگ دد و فصل چهارم را تمام کند.

تل‌تیل گیمز تمام بازی‌سازان خود را اخراج کرده است؛ طوری که کسی در این استودیو باقی نمانده تا بازی بسازد. خبری از پایان فصل چهارم بازی واکینگ دد هم نیست. فصل چهارم بازی واکینگ قرار است نصفه و نیمه رها شود. با این حال، شاید هنوز هم بتوان کمی امیدوار بود.

استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل در حساب کاربری توییتر خود، پیغامی منتشر کرده است؛ پیغامی که می‌گوید ممکن است بتوانند قصه‌ی بازی سریالی واکینگ دد و فصل چهارم را تمام کنند.

این پیغام می‌گوید:

«تعدادی از همکاران از علاقه‌ی خود برای تمام کردن فصل چهارم واکینگ دد به ما گفته‌اند. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، ولی به دنبال راهی هستیم تا بتوانیم قسمت سوم و چهارم را به شکلی عرضه کنیم. همانطور که برنامه ریزی کرده بودیم، قسمت دوم فردا عرضه می‌شود.»

تل‌تیل گیمز

قرار بود فصل پایانی بازی واکینگ دد چهار قسمتی باشد. قسمت دوم آن هم امروز عرضه شده.

اینکه توییت تل‌تیل گیمز می‌گوید به دنبال عرضه‌ی دو قسمت باقی مانده «به شکلی» هستیم، باعث می‌شود که تصور کنیم قرار نیست قسمت سوم و چهارم ساخته شود؛ بلکه آن‌ها می‌خواهند طوری پایان قصه را به طرفداران بگویند. شاید شاهد عرضه‌ی فیلم‌نامه‌ی قسمت‌های سوم و چهارم بودیم.

با تمام این اوصاف، امیدواریم تل‌تیل و کسانی که قصد دارند به این استودیو کمک کنند، تمام تلاش خود را به کار گیرند و شبیه به دیگر ساخته‌های تل‌تیل با قصه‌ی ناتمام واکینگ دد رفتار کنند؛ هر چه باشد، افراد زیادی فصل کامل را پیش خرید کرده بودند و تل‌تیل اگر نمی‌خواهد فصل را به اتمام برساند، باید رقم پرداختی این افراد را به آن‌ها بازگرداند.

منبع: Twitter

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فصل آخر بازی واکینگ دد شاید تمام شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط