مارول: اسپایدرمن آغاز بازی‌های کنسولی مارول است

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت مارول می‌خواهد موفقیت‌های بازی مرد عنکبوتی را در آینده با ساخته‌های دیگری در دنیای مارول ادامه دهد. طبق گفته‌ی این شرکت، بازی جدید اسپایدرمن (Spider-Man) آغاز نسل جدیدی از بازی‌های مارول را برای کنسول‌ها رقم می‌زند.

«بیل روزمن» (Bill Roseman) که از سوی شرکت مارول تهیه‌کنندگی و نظارت روی بازی مرد عنکبوتی را برعهده داشته، به تازگی درباره‌ی این بازی و آینده‌ی بازی‌های مارول صحبت کرده است. بیل روزمن در توییتر خود، با اشاره به صحبت‌های کارگردان بازی اسپایدرمن، می‌گوید:

بازی اسپایدرمن توانست در سه روز اول عرضه‌ی خود، بیش از ۳.۳ میلیون نسخه بفروشد.

«یکی از قسمت‌های مورد علاقه‌ی من در این مصاحبه، بخشی است که برایان (کارگردان اسپایدرمن) از بازی به عنوان آیرون من بازی‌های مارول یاد می‌کند. ما هم دقیقا چنین نگاهی به بازی اسپایدرمن داریم. درست همانطور که آیرون من دنیای سینمایی مارول را شروع کرد، بازی اسپایدرمن هم آغاز نسل جدیدی برای بازی‌های کنسولی مارول است.»

برایان انتحار، کارگردان بازی اسپایدرمن، در مصاحبه‌ی خود می‌گوید: «من و مارول درباره‌ی این موضوع زیاد صحبت کرده‌ایم. این که این بازی، همان آیرون من است، همان که قرار است همه چیز را شروع کند.»

بازی اسپایدرمن

بازی اسپایدرمن توانست در سه روز اول عرضه‌ی خود، بیش از ۳.۳ میلیون نسخه بفروشد و حتی رکورد بزرگ بازی God of War را پشت سر بگذارد. بازخوردها نسبت به بازی اسپایدرمن شگفت‌انگیز بوده‌اند و چه منتقدان و چه بازی‌کننده‌ها، چپ و راست از بازی تعریف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: نهایت عنکبوتی (نقد و بررسی Spider-Man)

در حال حاضر فقط می‌دانیم که مارول، یک قرارداد هم با شرکت اسکوئر انیکس برای ساخت بازی دارد و استودیوی بازی‌سازی «کریستال داینامیکس» مشغول ساخت یک بازی اونجرز است. شایعاتی هم می‌گویند که استودیوی Eidos Montreal که آن‌ها هم زیر نظر اسکوئر انیکس فعالیت می‌کنند، ساخت یک بازی «محافظان کهکشان» را شروع کرده‌اند.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مارول: اسپایدرمن آغاز بازی‌های کنسولی مارول است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط