رویداد جهانی سیداستارز ۲۰۱۸ ایران در شیراز ، اصفهان و تهران برگزار می‌شود

امتیاز دهید post

اصفهان، شیراز و تهران امسال میزبان رویداد جهانی سیداستارز ۲۰۱۸ خواهند بود.

اولین رویداد سیداستارز امسال ۱۵ مهر ۱۳۹۷ در اصفهان برگزار خواهد شد و قرار است از میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که ثبت نام می‌کنند ۱۰ تیم برگزیده برای ارائه استارت به روی استیج بروند. در شیراز نیز همین رویه پیگیری خواهد شد تا در ۱۷ مهر ۱۳۹۷ استارت‌آپ‌های شیرازی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در نهایت در تاریخ ۲۰ مهرماه از میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که در رویداد سیداستارز تهران ثبت نام کرده‌اند، ۸ استارت‌آپ‌ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان که مجموع‌شان به ۱۰ استارتاپ خواهد رسید، در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت. در انتها نیز برنده این رویداد با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام خواهد شد تا برای کسب جوایز چند میلیون دلاری رقابت کند.

سیداستارز به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده به بازار جهانی عرضه کنند. سیداستارز استارت‌آپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب‌وکار‌ها و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی‌ می‌کند.

این مجموعه در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور امسال در بیش از ۷۰ کشور دنیا این رویداد را برگزار می‌کند تا بهترین استارت‌آپ‌ها را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان دهد.

استارت‌آپ‌هایی که قصد شرکت در این رویداد را دارند ابتدا باید در سایت سیداستارز ثبت نام کنند که البته این ثبت‌نام رایگان است. پس از آن درصورت تائید اولیه کد دعوت، برای ثبت نام در سایت جهانی سیداستارز به آنها ارسال می‌شود و در نهایت ۸ تا ۱۲ تیم برای ارائه در روز رویداد انتخاب می‌شوند.

تیم برتر رویداد اصفهان و تیم برتر رویداد شیراز به همراه ۸ تا ۱۰ تیم برتر تهران در نهایت ۲۰ مهرماه در تالار بین المللی ابوریحان مرکز همایش‌های بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، مقابل داوران استارتاپ خود را ارائه می‌کنند.

گفتنی‌ست که این رویداد به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و از هر تیم منتخب برای ارائه در روز رویداد حداکثر ۳ نفر می‌توانند در رویداد شرکت کنند و تنها یک نفر می‌تواند به ارائه بپردازد.

رویداد جهانی سیداستارز ۲۰۱۸

شرکت‌کنندگان برای استفاده از فضای شبکه‌سازی و همچنین آشنایی با استارتاپ‌های برتر کشور می‌توانند از طریق seedstars.ir/register بلیت خود را خریداری و در این رویداد شرکت کنند.

استارت‌آپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از ۲ سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد و به MVP رسیده باشند. این رویداد با استفاده از شبکه قوی از شرکای بین‌المللی مانند BBVA، Merck، Enel، TRECC، StandardBank و Deloitte، به دنبال رشد، تقویت، حمایت و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌هایی است که مسائل منطقه‌ای را حل می‌کنند و می‌خواهند محصول و خدمت‌شان را توسعه دهند. همچنین مقیاس‌پذیری منطقه‌ای و جهانی از نکاتی‌ست که داوران این رویداد به آن توجه ویژه‌ای دارند.

سیداستارز تهران امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به همت شتاب‌دهنده فارابی برگزار خواهد شد. ایرانسل، اسنپ‌تریپ و دیجیاتو تاکنون به جمع حامیان این رویداد پیوسته‌اند.

گفتنی‌ست این رویداد برای اولین بار امسال علاوه بر دانشگاه شهیدبهشتی تهران، در شیراز با کمک شتاب دهنده کوانتوم و در اصفهان با حمایت فضای کاری اشتراکی آبی سفید برگزار خواهد شد.

The post رویداد جهانی سیداستارز ۲۰۱۸ ایران در شیراز ، اصفهان و تهران برگزار می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط