۲۰۰ گونه جانوری در Red Dead Redemption 2 حضور دارند

امتیاز دهید post

یک ماه تا عرضه Red Dead Redemption 2 باقی مانده و راکستار در منتشر کردن اطلاعات جدید از محتوای این بازی دست و دل بازتر از گذشته شده است، جدیدترین این جزییات به اطلاعات منتشر شده از بخش شکار بازی برمی‌گردند که ظاهرا بخش زیادی از زمان ما در بازی به انجام این کار خواهد گذشت.

اولین نکته هیجان انگیز در رابطه با تنوع حیوانات در بازی به حضور ۲۰۰ گونه جانوری در بخش‌های مختلف دنیای Red Dead Redemption 2 برمی‌گردد که شامل گرگ‌ها، نژاد‌های مختلف اسب‌، تمساح‌، خرس‌، انوع ماهی، عقاب‌ها و دیگر حیوانات اهلی و وحشی می‌شود.

خود اسب‌ها به تنهایی شامل ۱۹ نژاد جداگانه‌ای می‌شوند که در ۵۹ شکل گوناگون در نقشه بازی پراکنده شده‌اند. همچنین شما می‌توانید اسب خودتان را آن‌طور که دوست دارید شخصی سازی کنید و او نیز با گذشت زمان علاقه بیشتری به شما پیدا می‌کند و با آرتور صمیمی‌تر خواهد شد.

شکار و ماهی‌گیری به شما برای تامین غذای آرتور و دیگر ساکنان کمپ کمک خواهد کرد و جدا از آن می‌توانید با استفاده از پوست‌ و دیگر مواردی که از شکار حیوانات به دست می‌آورید، آیتم‌های مختلفی را برای آرتور بسازید. همچنین قبل از این هم گفته بودیم که اگر حیوانی را شکار کرده و برای مدتی طولانی به حال خودش رها کنید، او در زمین محو نخواهد شد بلکه دیگر حیوانات وحشی همانند لاشخورها، برای تغذیه به سراغ حیوان بیچاره خواهند آمد.

جالب است بدانید که نوع سلاحی که برای شکار انتخاب می‌کنید تاثیر زیادی روی کیفیت گوشت و غذایی که به دست می‌آورید خواهد گذاشت و بهتر است که برای رسیدن به بهترین کیفیت از کمان استفاده کنید.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین تصاویر زیبایی از این بازی منتشر شده‌اند که در ادامه شما را به تماشای آن‌ها دعوت می‌کنم. در ضمن مدتی پیش اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده بود که در این پست به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

Red Dead Redemption 2

The post ۲۰۰ گونه جانوری در Red Dead Redemption 2 حضور دارند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط