دیسپلی‌میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر دنیا را دارد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت دیسپلی‌میت مثل شرکت DxO Mark می‌ماند با این تفاوت که به جای بررسی دوربین‌های مختلف، نمایشگرهای مختلف را بررسی می‌کند. این شرکت که چندسالی است بهترین نمایشگرهای موبایلی را معرفی می‌کند، چندیش پیش و درست پس از معرفی گلکسی نوت ۹ رسما اعلام کرد که این گوشی بهترین نمایشگر موبایلی را دارا است. حال پس از عرضه آیفون‌های جدید، طبق آخرین بررسی‌های این شرکت، آیفون XS مکس گلکسی نوت ۹ را کنار زده و عنوان بهترین نمایشگر موبایلی حال حاضر را به خود اختصاص داده است.

بررسی این شرکت اعلام کرده که گوشی‌های جدید اپل توانسته‌اند چند رکورد جدید را هم به نام خود ثبت کنند. از جمله این‌ها می‌توان به دقیق‌ترین دقت نمایش رنگ اشاره کرد که فوق العاده است. این رکورد در روشن‌ترین حالت نمایشگر و در شرایط مختلف و از زوایای مختلف به دست آمده است.

نمایشگر آیفون XS مکس تا ۷۲۵ نیت روشنایی دارد!

میزان دقت رنگ مطلق در نمایشگر iPhone XS Max آنقدر بالاست که نمی‌توان با چشم معمولی آن را از بهترین حالت تشخیص داد. دیگر نکته مثبت نمایشگر دستگاه میزان روشنایی آن است. آنطور که اپل اعلام کرده است، روشنایی نمایشگر این گوشی تا حداکثر ۶۶۰ نیت افزایش می‌یابد اما دیسپلی‌میت توانسته در شرایط خاص حداکثر روشنایی فوق العاده ۷۲۵ نیت را هم از این نمایشگر دریافت کند. همچنین میزان بازتاب کم شیشه روی نمایشگر به خوانایی صفحه نمایش آیفون XS مکس در زیر نور آفتاب کمک شایانی می‌کند.

میزان رنگ‌های مشکی نیز در این نمایشگر فوق العاده است که در این مورد این گوشی با دیگر گوشی‌هایی که نمایشگر OLED دارند، برابری می‌کند. نمایشگرهای OLED در زمان نمایش رنگ مشکی، پیکسل‌های مشکی را به طور کامل خاموش کرده و از این جهت بیشترین کانتراست در بین تمام نمایشگرها را دارا هستند و به اصطلاح رنگ مشکی واقعی نمایش می‌دهند.

به طور کل نمایشگر‌های OLED همواره در بخش‌های مختلف آزمایش‌های دیسپلی‌میت را با بهترین امتیاز پشت سر می‌گذارند و می‌توان گفت که بهترین تکنولوژی برای ساخت نمایشگر در حال حاضر، OLED است. شما درباره این نتیجه چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post دیسپلی‌میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر دنیا را دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط