نت‌فلیکس به دنبال استودیوی دیگری برای ساخت بازی Stranger Things است

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

پایان هفته‌ی گذشته، استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل گیمز بخش بزرگی از کارمندان خود را اخراج کرد و سپس از تعطیلی کامل استودیو خبر داد. به غیر از فصل چهارم بازی سریالی واکینگ دد و فصل دوم بازی The Wolf Among Us، استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل گیمز هم‌چنین مشغول کار روی یک بازی دیگر بود. تل‌تیل گیمز قرار بود با همکاری شرکت نت‌فلیکس یک بازی از روی مجموعه‌ی سریالی Stranger Things بسازد و ساخت این بازی هم با تعطیلی تل‌تیل، لغو شده است. با این حال، نت‌فلیکس بی‌خیال ساخت بازی Stranger Things نخواهد شد.

سخنگوی شرکت نت‌فلیکس در صحبت با خبرگزاری پالی‌گان، گفته است که تل‌تیل به یک بخش از قرادادی که با آن‌ها داشته است عمل خواهد کرد، ولی بازی Stranger Things دیگر توسط تل‌تیل ساخته نخواهد شد.

شرکت تل‌تیل قرار بود امکان تجربه‌ی بازی Minecraft: Story Mode را روی سرویس استریم نت‌فلیکس فراهم کند. این بخش از قرارداد نت‌فلیکس و تل‌تیل گیمز به نتیجه خواهد رسید و همین حالا، افراد باقی مانده در استودیوی تل‌تیل مشغول کار روی آن هستند.

از طرف دیگر، نت‌فلیکس گفته است که به دنبال یک استودیوی دیگر برای ساخت بازی Stranger Things می‌گردد. نت‌فلیکس در بیانیه‌ای گفته است: «ما در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای ورود دنیای Stranger Things به دنیای رسانه‌های تعاملی هستیم.»

نکته‌ی جالب این جاست که از دیروز، تعدادی ویدیوی کوتاه از بازی Stranger Things که تل‌تیل آن را ساخته بود، به بیرون درز کرده‌اند. این ویدیوها بالاخره تغییر روند بازی‌های تل‌تیل را نشان می‌دهند؛ روندی که در طول شش سال و از زمان عرضه‌ی فصل اول بازی واکینگ دد، تغییر نکرده بود. ویدیوهایی که میان متن می‌بینید، بازی تل‌تیل Stranger Things را نشان می‌دهد.

به نظر شما، دنیای Stranger Things توسط کدام استودیوی بازی‌سازی می‌تواند بهتر به یک بازی تبدیل شود؟

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نت‌فلیکس به دنبال استودیوی دیگری برای ساخت بازی Stranger Things است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط