جرأت داشته باش، کتابی برای افزایش اعتماد به نفس شما

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

عواقب ناشی از کمبود اعتماد به نفس در زندگی روزمره می‌تواند بسیار سنگین باشد. آنچه را که می‌خواهید یا می‌توانید انجام دهید، انجام نمی‌دهید. احساس ناامیدی، نارضایتی و استثمار شدن به شما دست می‌دهد. شکست‌ها را روی هم تلنبار می‌کنید و بابت آنها خودتان را سرزنش می‌کنید؛ اما این کار فقط کمبود اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. تصویری که از خودتان دارید، منفی است، به سختی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنید؛ اما مطمئن باشید که تمام اینها از یک مکانیسم نشئت می‌گیرد و هر مکانیسمی می‌تواند معکوس شود و هر دور باطلی هم می‌تواند به دوری مطلوب تبدیل شود. اما چگونه؟ «جرأت داشته باش: راه‌ های افزایش اعتماد به نفس » کتابی به نویسندگی فردریک فانژه، مکانیسم‌های درمانی‌ای را در این کتاب معرفی می‌کند که با کمک آن می‌توانید به راحتی دور باطل کمبود اعتماد به نفس را برعکس کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

نشانه‌های کمبود اعتماد به نفس چیست؟

جرات داشته باش

  • در شغلتان، به جایگاهی که شایستگی اش را دارید، نرسیده‌اید زیرا نمی‌دانید چطور باید پیش بروید.
  • شریک زندگی‌تان لیاقت شما را ندارد. شما تنها کسی نیستید که به این نتیجه رسیده است، تمام دوستانتان این موضوع را به شما می‌گویند؛ اما شما خودتان را دست کم گرفته‌اید و همراهی را انتخاب کرده‌اید که همچنان در کنار او حس می‌کنید بی ارزش هستید.
  • دوستانتان از شما سوء استفاده می‌کنند. شما همیشه برای کمک به آنها آماده‌اید اما این رابطه یک طرفه است. وقتی به آنها احتیاج دارید، کنارتان نیستند و شما هم جرأت نمی‌کنید که از آنها بخواهید تا همان طور که قبلا به آنها کمک کرده‌اید، حالا آنها به شما کمک کنند.

و ….

به طور کلی کمبود اعتماد به نفس زندگی شما را مسموم می‌کند. این مسئله شما را رنج می‌دهد، مانع انجام کارهایتان می‌شود و روابطتان با دیگران را نیز مختل می‌کند. کمبود اعتماد به نفس زندگی کاری، زناشویی و روابط خانوادگی‌تان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اما قبل از آنکه بخواهید خودتان را تغییر دهید و پیش از به کارگیری ابزارهای درمانی و بهره‌مندی از مزایای آن، لازم است تا با مکانیسم‌های روانشناختی اعتماد به نفس آشنا شوید. در این کتاب با این مکانیسم‌ها آشنا خواهید شد و همچنین از اثرات مخرب کمبود اعتماد به نفس در زندگی روزمره‌تان آگاه می‌شوید.
شاید کلید حل مشکلات شما در این کتاب باشد.

این کتاب‌ در کمپین #چی_بخونم قرار دارد و می‎‌توانید آن را با ۵۰ درصد تخفیف از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.
کد تخفیف: off50

دانلود کتاب از فیدیبو

The post جرأت داشته باش، کتابی برای افزایش اعتماد به نفس شما appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط