بنچمارک ها از برتری قابل ملاحظه کارایی آیفون XS بر گوشی های اندرویدی می گویند

امتیاز دهید post

اپل A12 بایونیک اولین چیپست 7 نانومتری دنیا را در گوشی های آیفون XS و XS Max به کار بُرد. مقایسه بنچمارک هایی که بین آیفون بهره مند از این چیپست با گوشی های دیگر انجام شده است خبر از برتری کارایی قابل توجه نسبت به آیفون های قدیمی تر و سایر رقبای اندرویدی می دهد.

اپل ادعا کرده که چیپ جدید در مقایسه با A11 بایونیک که در آیفون 10 تعبیه شده بود 15 درصد کارایی بیشتری و در عین حال 50 درصد گرافیک برتری را ارائه می دهد. در برخی از بنچمارک ها افزایش کارایی نسبت به آیفون های قدیمی تر قابل توجه بوده است.

در ادامه آیفون با گوشی های اندرویدی مقایسه شده. در دیتای چیپست های گوشی های اندرویدی فعلاً پیشرفته ترین فرایند معماری، 10 نانومتری است. البته هواوی در هفته های آتی از گوشی های سری میت 20 با چیپست های 7 نانومتری کایرین 980 رونمایی خواهد کرد و به این ترتیب اندرویدی ها را نیز به دنیای 7 نانومتری می آورد.

در این آزمایش ها برترین گوشی های اندرویدی به امتیازی در حد آیفون های سال پیش دست یافته اند. در زمینه بنچمارک چند هسته ای پردازنده گیکبنچ آیفون XS امتیازی در حدود 30 درصد بهتر از برترین های اندروید کسب کرده. در بنجمارک جت استریم مرتبط با مرورگرها تفاوت بسیار بیشتر هم بوده، آیفون XS عملکردی تا 300 درصد بهتر از اندرویدی ها از خود به جای گذاشته اشت.

بنچمارک آیفون XS

به طور خلاصه باید اشاره کرد که بیشترین تفاوت قدرت آیفون های جدید را باید در بازی ها و فعالیت های مرورگری اینترنت جستجو کرد با این حال این موضوع در استفاده عادی روزمره و نیز استفاده از اپ ها هم برای کاربران قابل تشخیص خواهد بود.

به نظر می رسد اپل موفق شده A12 بایونیک را به برگ برنده خود در برابر سایر رقبا بدل کند و حداقل برای مدتی بر دنیای چیپست ها حکمرانی کند.

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد

The post بنچمارک ها از برتری قابل ملاحظه کارایی آیفون XS بر گوشی های اندرویدی می گویند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط